معاون اجتماعی منطقه ۱۳ در جلسه شورای فرهنگی:

شناسنامه انقلاب اسلامی به حضور و مشارکت مؤثر مردم است

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۶۷۲۸۰
شناسنامه انقلاب اسلامی به حضور و مشارکت مؤثر مردم است
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 گفت: مردم، همه سرمایه نظام مقدس اسلامی ما هستند و انقلاب اسلامی برگرفته از مشارکت مؤثر مردم است.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  ابراهیمی سوته که در جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه که در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب برگزار شد سخن می گفت، نقش شهرداری را در بزرگداشت مراسمات ملی و مذهبی، بعنوان بخشی از مأموریت نظام مقدس اسلامی دانست و افزود: شهرداری تهران نمی تواند همه مسئولیت ها در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و رفع معضلات بپذیرد و تنها بعنوان بخشی از پازل خدمت رسانی در کنار آموزش و پرورش، امور مساجد، تبلیغات اسلامی و... خواهد بود و معتقدم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه ها و نهادها اثربخشی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

وی تأکید کرد: دوره جدید مدیریت شهری مبتنی بر کاهش تصدی گری و ایجاد مشارکت همه جانبه دستگاه ها و نهادهای مردمی مرتبط با فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی است و همکاری و مشارکت دسته‌جمعی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را باید به عنوان راهبرد جدی در نظر گرفت و در راستای آن گام برداشت و با حرکت هماهنگ است که می توان نتیجه بخش باشیم.

معاون شهردار منطقه 13 با تأکید بر اینکه همه فعالیت ها می بایست متکی بر عنصر مشارکت مؤثر شهروندان باشد، اظهار داشت: هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد، نظام قدرتمندتر، با عزت و اقتدار بیشتر مسیر خود را طی خواهد کرد؛ چرا که شناسنامه انقلاب و نظام و تأکید مقام معظم رهبری بر مشارکت های مؤثر مردمی است.

لزوم بسترسازی فعالیتها و پرهیز از اجرای فعالیت های نمایشی، سعی بر تسهیل گری و ظهور و بروز مردم در فعالیتها بعنوان صاحبان اصلی نظام، برپایی ایستگاه فرهنگی منطقه 13 به عنوان پیشگامان انقلاب اسلامی در یوم الله 22 بهمن در میدان امام حسین(ع) و.. ازدیگر بخش های سخنان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 در این مراسم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز