در گفت و گو با برنا مطرح شد:

۱۷ استان متأثر از بارش برف / به ۶۰۰ نفر اسکان اضطراری داده شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۶۸۸۵۸
۱۷ استان متأثر از بارش برف /  به ۶۰۰ نفر اسکان اضطراری داده شد
معاون فنی و عملیاتی هلال احمر گفت: خدمات امدادی هلال احمر بالغ بر 24 هزار نفر بوده که 6 هزار و 600 نفر اسکان اضطراری داده شده در نقاط مختلف و جاده ها و 16 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و 1005 خودرو رهاسازی شده از برف و 8 تیم عملیاتی هم در محورهای مختلف در حال امدادرسانی هستند و اقلام امدادی از قبیل پتو، کنسرو جات و در بخشی از محورها بین آسیب دیدگان توزیع شده است .

شاهین فتحی معاون فنی و عملیاتی  هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا گفت:  در حال حاضر 17 استان متأثر از بارش های دو سه روز گذشته بودند که نیروهای عملیاتی ما در 12 و 6 محور شهر روستاها هستند.

وی افزود: خدمات امدادی هلال احمر بالغ بر 24 هزار نفر بوده که 6 هزار و 600 نفر اسکان اضطراری داده شده در نقاط مختلف و جاده ها و 16 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و 1005 خودرو رهاسازی شده از برف و 8 تیم عملیاتی هم در محورهای مختلف در حال امدادرسانی هستند و اقلام امدادی از قبیل پتو، کنسرو جات و در بخشی از محورها بین آسیب دیدگان توزیع شده است .

فتحی در خاتمه گفت:  در حال حاضر در مسیرهای تهران به قم و قم به تهران و کرج به تهران و تهران به کرج مشکل راهبندان داریم که تعدادی خودرو در این مسیرها مشکل دارند که منتظر هماهنگی برای بازگشایی هستیم و عملیات امدادی ما برای این عزیزان در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز