معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران:

دمای تهران امشب به ۹ درجه زیر صفر می رسد/ آماده باش همه نیرو های خدمات شهری

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۷:۰۶
کد خبر: ۶۶۸۸۹۲
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: حدود هزار و 200 خودرو که اغلب مکانیزه هستند و نزدیک به 2 هزار نیروی خدمات شهری به غیر از نیروهایی که وظیفه رفت و روب شهر را برعهده دارند از شب گذشته در مناطق 22 گانه مشغول به کار بوده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مجتبی یزدانی در مرکز کنترل کنترل ترافیک شهر تهران، با اشاره به اقدامات شهرداری تهران همزمان با بارش سنگین برف در پایتخت اظهار کرد: شب گذشته از ساعت 20:30 بارش برف از مناطق غربی تهران آغاز شد و در ابتدا مناطق 21 و 22 ، بزرگراه ها و پس از آن تمام مناطق درگیر موضوع شدند.

وی با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و آمادگی کامل شهرداری تهران در این باره گفت: حدود هزار و 200 خودرو که اغلب مکانیزه هستند و نزدیک به 2 هزار نیروی خدمات شهری به غیر از نیروهایی که وظیفه رفت و روب شهر را برعهده دارند، از شب گذشته مشغول به کار بودند.

معاون شهردار تهران با اشاره به سنگینی بارش برف در مناطق غرب و شمال غربی نسبت به مناطق شرقی عنوان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته حدود 162 سایت برف روبی و 3 هزار و 500 مخزن در رمپ و لوپ ها تدارک دیده شد.

یزدانی با تاکید بر همکاری بسیار خوب پلیس راهور، فرمانداری و استانداری تهران گفت: با توجه به حجم برف در برخی از مناطق، پیام هایی در رابطه با افتادن شاخه درختان دریافت کردیم. متعاقب این موضوع دستور دادیم تا بار برف روی شاخه های درختان کم شود. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: در حال حاضر تمام نیروهای خدمات شهری در حال آماده باش هستند و مسیرهای اصلی باز است. علاوه بر این، به گفته سازمان هواشناسی استان تهران دمای تهران امشب به 9 درجه زیر صفر می رسد. در هر صورت شهرداری تهران آمادگی مدیریت وضعیت یخ زدگی را دارد و در همین رابطه، شارژ سایت ها و مخازن انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز