رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد:

نقشه شوم دو سارق حرفه ای ناکام ماند

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۴:۴۹
کد خبر: ۶۶۹۱۶۳
سارقان حرفه ای محله های شهر ری و دولت آباد در پی یک تعقیب و گریز توسط پلیس تهران دستگیر شدند.

به گزاش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، سرهنگ پیمان احمدی، سرکلانتری 167 دولت آباد، در مورد دستگیری این دو سارق خطرناک اظهار داشت: در پی سرقتهای مکرر منزل در محله های شهرری و دولت آباد، تیم های تجسس و پیشگیری این کلانتری به بررسی موضوع پرداختند.

سرهنگ احمدی در تشریح دستگیری این دو سارق گفت : در تحقیقات انجام شده رد پای دو سارق حرفه ای منزل در تمامی سرقت ها مشاهده شد که در نهایت طی پالایش مدارک موجود، چهره و مشخصات ظاهری این متهمان به دست آمد و در میان گشت های انتظامی توزیع تا در صورت مشاهده آنها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: اقدامات ماموران ادامه یافت تا این که در نهایت شب گذشته ماموران گشت انتظامی متوجه حضور این سارقان در یکی از محله های دولت آباد شده و برای دستگیری آنها به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری 167 عنوان داشت: پس از یک عملیات تعقیب و گریز، با شلیک پلیس هر دو سارق زمینگیر شده و خود را تسلیم کردند و به همراه مقادیری اموال مسروقه برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ احمدی، تصریح کرد: هر دو متهم در بازجویی های انجام شده جرایم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

گفتنی است، در بازرسی از خودروی متهمان نیز مقادیر اموال مسروقه از جمله جواهرات و وجه نقد، کشف که پس از شناسایی شاکیان به آنها بازپس داده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز