خودکشی کارمند زن جوان پس از خداحافظی تلخ از همکارانش

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۱:۳۶:۰۰
کد خبر: ۶۶۹۳۱۰
خودکشی کارمند زن جوان پس از خداحافظی تلخ از همکارانش
زن جوان که با سقوط از طبقه چهارم محل کارش به زندگی‌اش پایان داده بود قبل از حادثه با ارسال پیامک از همکارانش حلالیت طلبیده بود.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، ساعت‌9 صبح دیروز قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری 147 گلبرگ از مرگ مشکوک زن جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه که ساختمان اداره در حوالی خیابان گلبرگ در شرق تهران بود با جسد زن 28 ساله‌ای روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت بر اثر سقوط از ارتفاع به کام مرگ رفته است.

نخستین بررسی‌ها نشان داد زن فوت شده متأهل و کارمند شرکت خصوصی بوده که از طبقه چهارم محل کارش به طرز مرموزی به پایین سقوط کرده است. مأموران در تحقیقات بعدی دریافتند زن فوت شده ساعتی قبل از ورود دیگر کارمندان وارد ساختمان شده و درهای شرکت را قفل کرده تا مانع ورود همکارانش به داخل ساختمان بشود و بعد از این به همکارانش پیامک داده و درخواست حلالیت کرده است و گفته که قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد.

یکی از شاهدان گفت: وقتی به اداره آمدیم در‌ها بسته بود و مشاهده کردیم همکارمان قصد دارد خودش را از طبقه چهارم به پایین پرتاب کند. خیلی سعی کردیم تا او را منصرف کنیم و حتی با خواهرش تماس گرفتیم و از او خواستیم همکارمان را منصرف کند، اما فایده‌ای نداشت و او ناگهان خودش را از پنجره طبقه چهارم به پایین پرتاب کرد و جان باخت.

همزمان با انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم قاضی مدیر روستا دستور داد مأموران درباره این حادثه تحقیقات خود را آغاز کنند تا زوایای پنهان این حادثه بر ملا شود

 

نظر شما