توسط پلیس راه راهور ناجا اعلام شد:

هفت محور در کشور به دلیل بارش برف و یخ زدگی مسدود هستند

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۹:۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۶۹۹۵۶
هفت محور در کشور به دلیل بارش برف و یخ زدگی مسدود هستند
پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: ۷ محور در کشور به دلیل بارش برف و یخ زدگی مسدود هستند و تردد در محور خوش ییلاق و توسکستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه در استان همدان (گردنه اسدآباد) بارش برف گزارش شده است.

همچنین استانهای سمنان (محور سمنان-فیروزکوه)، اصفهان (محورهای داران-الیگودرز، اصفهان - نطنز، نجف آباد-داران) و مرکزی (محور دلیجان - اصفهان) مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، کولاک و یخ زدگی در محورهای خوش ییلاق و توسکستان استان گلستان گزارش شده و توصیه شده است تردد با زنجیر چرخ انجام شود.

براساس گزارش پلیس راهور ناجا ترافیک در  مسیر ساوه به تهران (لاین شرقی) و محور شهریار به تهران، سنگین و در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا گرمدره)، نیمه سنگین گزارش شده است.

هم چنین محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد بعلت بارش برف مسدود می باشد و محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا است.

علاوه بر آن در استان های اردبیل و گیلان محور پونل -خلخال به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی، محور های قدیم تهران-ساوه و قدیم تهران-قم به علت یخ زدگی و عدم ایمنی کافی و در استان زنجان محورهای دندی-تخت سلیمان و زنجان-تهم-چورزق بعلت یخ زدگی و عدم ایمنی کافی مسدود هستند.

 سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز