زائران عتبات بازمانده از پرواز بغداد به کشور بازگشتند

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۹:۰۲
کد خبر: ۶۷۰۸۹۳
زائران عتبات بازمانده از پرواز بغداد به کشور بازگشتند
سرپرست دفتربرنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: زائران عتبات باز مانده از پرواز بغداد به کشور بازگشتند و امروز پروازهای بغداد رو به عادی شدن است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مرتضی آقایی، سرپرست دفتربرنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در این مورد  گفت: طی چند روز گذشته به علت بارش های برف و برودت سرما در کشور و مسدود شدن فرودگاه ها و لغو تمامی پروازهای داخلی و خارجی، تعدادی از زائران عتبات عالیات در فرودگاه بغداد از پرواز بازمانده بودند.

وی در این باره افزود: کلیه زائرانی که به صورت هوایی و تحت پوشش سازمان حج و زیارت به کربلای معلی مشرف شده و در چهار روز گذشته پروازهای برگشتشان به علت شرایط جوی با مشکل مواجه شده بود تا پایان روز گذشته (سه شنبه) به کشور و استانهای مربوطه انتقال یافتند و هیچ زائر جامانده ای در عراق نداریم و پروازهای عتبات از امروز در حال عادی شدن است.

سرپرست دفتربرنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت بیان کرد: هنوز تعدادی از زائران کاروان های آزاد در فرودگاه بغداد حضور دارند که با هماهنگی صورت پذیرفته قرار است نمایندگان سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا در خصوص تسریع در انتقال این گروه از زائران به کشور مساعدت لازم را به عمل آورند.

نظر شما