عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی مجلس مطرح کرد ؛

رویکرد کانون وکلا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۷:۰۶
کد خبر: ۶۷۱۷۸۷
رویکرد کانون وکلا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: کانون وکلا در اقدامی نامناسب سهمیه داوطلبان آزاد را کاهش و به ایثارگران اختصاص داد که این امر موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ یحیی کمالی پور با بیان اینکه اقدام اخیر کانون وکلا در نحوه اختصاص سهمیه به ایثارگران موجبات توهین به این قشر را فراهم کرده است، گفت: کانون وکلا موظف بوده مازاد بر ظرفیت های اعلامی 30 درصد از ایثارگران را جذب کند این در حالی است که قبل از اعلام جذب ایثارگران ظرفیت استان ها تعیین و اعلام شد.

 نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: متاسفانه کانون وکلا در اقدامی نامناسب سهمیه داوطلبان آزاد را کاهش و به ایثارگران اختصاص داد که این امر موجبات نارضایتی مردم و در نهایت بدبینی به جامعه ایثارگران را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: این اقدام کانون وکلا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست زیرا قانون را به نحوی اجرایی کرده که حرمت جامعه ایثارگری را دچار خدشه و جو نامناسبی را نسبت به ایثارگران در جامعه ایجاد کرده است.

وی افزود: از کانون وکلا انتظار داریم هر چه سریع تر ظرفیت های اعلامی را جذب کند تا جوی بدبینی که نسبت به ایثارگران در جامعه ایجاد شده برطرف شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس دهم، تصریح کرد: در حال حاضر به طور مرتب داوطلبان آزاد در حال تماس با ما هستند و گلایه دارند که ایثارگران باعث حذف سهمیه شان شدند.

عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این اقدام به نفع جامعه، ایثارگران و کانون وکلا نیست و به طور حتم اگر کانون وکلا این مشکل را هر چه سریع تر مدیریت نکند  در صحن علنی و در کمیسیون قضایی موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

 

 

 

خانه ملت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز