صدراعظم نوری در گفتگو با برنا:

تخلفی در بخش اختصاص بیلبوردهای شهری گزارش نشده است/ به دنبال شفاف‌سازی هستیم

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۶:۰۵:۰۹
کد خبر: ۶۷۲۵۷۷
تخلفی در بخش اختصاص بیلبوردهای شهری گزارش نشده است/ به دنبال شفاف‌سازی هستیم
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیچگونه باندبازی و تخلفی در بخش اختصاص بیلبوردهای تبلیغاتی شهری گزارش نشده است. اگر کسی تخلفی مشاهده کرد می‌تواند به ما گزارش کند تا به آن رسیدگی کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، نزدیک به یک دهه است که تابلوها و بیلبوردهای  تبلیغاتی سطح  شهر توسط پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری تهران اداره می شود. به طورحتم برای  استفاده از تابلو و بیلبوردهای شهری  باید به شکل مزایده و یا منطقه ای نرخ معینی درنظرگرفته شود، قطعا نباید هرنهاد و گروه ذی نفوذی از بیلبوردها بدون پرداخت حق و حقوق شهرداری استفاده کند؛ بنابراین همانند بخش‌های دیگر در تامین منابع درآمدی شهرداری از تابلوهای شهری نیز باید به نحو درست استفاده شود، ولی به نظر می‌رسد پشت پرده واگذاری بیلبوردهای تبلیغاتی پایتخت به افراد و گروه‌های خاص دست هایی غیر قانونی وجود دارد و این نکته ای بود که از سوی نماینده مردم تهران در مجلس نیز مطرح شد.

صدر اعظم نوری رییس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نحوه واگذاری و نظارت شهرداری و شورای شهر بر روند تابلوهای تبلیغاتی شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا  گفت: خوشبختانه با وجود تغییرات در مدیریت سازمان زیباسازی شهر تهران این رویکرد نظارتی دقیق روی تابلوهای تبلیغاتی شهری دنبال خواهد شد. فردی که در راس این سازمان قرار دارد  باتجربه و کارکرده است، ما نیز در جلسات بودجه از وی  و بقیه  مدیرانی درخواست  شفاف سازی در این خصوص را داشتیم.

این عضو شورای شهر با تاکید کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم در مورد عملکرد  گذشته و قراردادهای قبلی بحث کنیم  زیرا باید بررسی دقیق تری صورت گیرد و مدارک مشخص شود، اگر بیلبوردی واگذار شده  برچه اساسی این کار صورت گرفته است.

او ادامه داد: اسناد باید مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد تا اگر تخلفی انجام گرفته ابعاد آن مشخص شده تا رسیدگی درستی صورت گیرد ولی در دوره جدید تلاش می‌کنیم شفاف سازی صورت تا اگر  قرار است بیلبوردهای تبلیغاتی به بخش خصوصی واگذار شود در یک پروسه  کاملا شفاف و در یک مزایده قانونی انجام گیرد.

 صدر اعظم نوری اظهار داشت: هیچگونه باندبازی و تخلفی در بخش اختصاص بیلبوردهای تبلیغاتی شهری گزارش نشده است. اگر کسی تخلفی مشاهده کرد می تواند گزارش کند تا به آن رسیدگی کنیم. احتمال دارد مواردی باشد که قراردادشان تمام شده و برای مدت کوتاه تمدید کرده باشند.

 رییس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: نظارت بیشتری انجام خواهد شد تا شفاف سازی صورت گیرد زیرا ما نماینده مردم هستیم و باید به آنها پاسخگو باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز