سارق حرفه ای به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۵:۰۷
کد خبر: ۶۷۲۶۴۸
سارق حرفه ای به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد
سرهنگ "سید امین موسوی پور"، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که مردی را در حال خم کردن در یک خودروی سواری پارک شده کنار خیابان مشاهده و با اطمینان از سارق بودن وی برای دستگیری اش اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا،  این مقام انتظامی عنوان داشت: فرد مذکور به محض دیدن خودروی ماموران موقعیت خود را رها کرده و سعی کرد به سرعت از محل دور و با استفاده از تاریکی شب متواری شود اما سرعت عمل ماموران در تعقیب و گریز این امکان را به وی نداد و در نهایت چند متر آنطرف تر دستگیر و به محل بازگردانده شد.
وی افزود: با حضور در محل و بررسی های اولیه مشخص شد که این فرد سارق است و به تازگی از زندان آزاد شده و چون پولی برای گذران زندگی ندارد اقدام به سرقت کرده است.
رئیس کلانتری 158 اظهار داشت: در ادامه مالک خودرو که منزلش در همان نزدیکی بود شناسایی شده و به همراه سارق به کلانتری منتقل شد و با ارایه شکایت از سارق پرونده برای بازجویی به ماموران متخصص سپرده شد.
سرهنگ موسوی پور، تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و در ادامه به 11 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو طی چند روز گذشته در محدوده های جنوب تهران اقرار کرد.
این مقام انتظامی در پایان، بیان داشت: با اعتراف متهم، پرونده تکمیل و به همراه اموال مکشوفه همراهش، از جمله دو ضبط مسروقه به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز