توصیه می‌شود؛

لاغری سریع با مصرف مغز بادام

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۳:۲۱
کد خبر: ۶۷۲۷۶۹
لاغری سریع با مصرف مغز بادام
برخی از خوراکی‌ها به دلیل اینکه باعث ایجاد احساس سیری می‌شوند، برای لاغری توصیه می‌شوند. این خوراکی‌ها مواد مغذی لازم برای بدن را فراهم می‌کنند به‌طوری‌که به جای آنکه در بدن ذخیره شوند، در فعالیت‌های زیستی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، به ‌دنبال یک خوراکی هستید که هم گرسنگی را رفع کند و هم به‌طور طبیعی باعث لاغر کردن سریع شکم شود؟ مغز بادام رابطه مستقیم با زیبایی و سلامتی دارد.

آیا خوراکی‌هایی هستند که بخوریم و باعث لاغری شوند؟ نمی‌توانیم به‌طور قطع بگوییم که بعضی خوراکی‌ها باعث لاغری می‌شوند، ولی بعضی از خوراکی‌ها بسیار کم‌کالری هستند و باعث دفع آب بدن و درنتیجه لاغری می‌شوند، مثلا کدوی سبز این‌طور است.

برخی دیگر از خوراکی‌ها به‌واسطه اینکه باعث ایجاد احساس سیری می‌شوند، برای لاغری توصیه می‌شوند. این خوراکی‌ها همچنین مواد مغذی لازم برای بدن را فراهم می‌کنند به‌طوری‌که به جای آنکه در بدن ذخیره شوند، در فعالیت‌های زیستی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. مغز بادام یک خواراکی رفع‌کننده گرسنگی است که دارای پوست و روغن قابل استخراج است.

در هر صد گرم از بادام ۶۳۴ کالری وجود دارد. با اینکه بادام یک خوراکی پرکالری محسوب می‌شود ولی در رژیم‌های لاغری توصیه می‌شود. به‌علاوه ،بادام، غنی از چربی است ولی چربی خوب و غیراشباع که باعث محافظت در برابر بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود و نیز حاوی اسیدهای چرب مرکب است که به امگا-۳ معروف هستند و باعث تولید غشا سلولی و جلوگیری از التهاب می‌شوند و همچنین نقش مهمی در داشتن آسایش احساسی و جلوگیری از ذخیره چربی‌های بد می‌شوند.

این چربی‌ها به ‌راحتی حین فعالیت‌های زیستی بدن سوزانده می‌شوند و به کاهش چربی شکمی کمک می‌کنند. با ۱۰ گرم فیبر و ۲۵ گرم پروتئین در ۱۰۰ گرم بادام، این خوراکی یک سیرکننده واقعی است. غنی از مواد معدنی کلسیم، منیزیم، فسفر، و مخصوصا پتاسیم و نیز ویتامین E و ویتامین‌های گروه B است و یک خوراکی واقعا ضروری برای بدن به حساب می‌آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز