پیام دکتر هاشمی؛

وزیر بهداشت شهادت جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس را تسلیت گفت

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۷:۵۷:۳۵
کد خبر: ۶۷۲۸۵۱
وزیر بهداشت شهادت جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس را تسلیت گفت
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس؛ شهید " حاج سید مصطفی علمدار" را به خانواده معزز ایشان و همرزمانش تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، دکتر هاشمی در این پیام با بیان این که شهید علمدار که از پیروان و عاشقان سرور و سالار شهیدان و علمدار رشید کربلا بود، در روزهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به یاران شهیدش پیوست، یاد آور شده است: شهداء، دلاورانی هستند که در راه استقرار و تداوم نظام اسلامی، بزرگ‌ترین سرمایه خود را نثار کردند تا ایران عزیز همیشه تاریخ، زیر سایه پرچم حقیقت، سربلند و آباد بماند.

متن پیام تسلیت وزیر بهداشت به شرح زیر است:

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا


در ایامی که مزین به نام حضرت فاطمه زهرا(س) است، جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس «حاج سید مصطفی علمدار» پس از سال‎ها تحمل رنج ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس، در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

شهید علمدار که از پیروان و عاشقان سرور و سالار شهیدان و علمدار رشید کربلا بود، در روزهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به یاران شهیدش پیوست، آن دلاورانی که در راه استقرار و تداوم نظام اسلامی، بزرگ‌ترین سرمایه خود را نثار کردند تا ایران عزیز همیشه تاریخ، زیر سایه پرچم حقیقت، سربلند و آباد بماند.

با آرزوی تحقق آرمان بهترین‌های این مرزو بوم، فقدان آن شهید بزرگوار را به خانواده معزز علمدار و همرزمانش تعزیت عرض می‌کنم و از پروردگار قادر متعال برای همکار عزیز و گران‌قدرمان رحمت و غفران و برای بازماندگان شکیبایی خواهانم.


دکتر سید حسن هاشمی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

گفتنی است جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس شهید "سید مصطفی علمدار" مسئول امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بود که پس از سالها تحمل رنج ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس، در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

 

نظر شما