امروز انجام گرفت ؛

نشست ویژه فراکسیون زنان مجلس با حضور خانواده جانباختگان سانچی

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۷۳۱۴۴
نشست ویژه فراکسیون زنان مجلس با حضور خانواده جانباختگان سانچی
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: خانواده جانباختگان سانچی به منظور پیگیری وضعیت اجساد این حادثه در فراکسیون زنان حضور یافتند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ نشست اعضای فراکسیون زنان مجلس با حضور 22 تن از خانواده‌های جانباختگان سانچی بعد از ظهر امروز (دوشنبه 16 بهمن ماه) برگزار شد.

در این نشست که به منظور بررسی جزییات این حادثه برگزار شده بود، قرار بر این شد که اعضای این فراکسیون مطالبات آنها را پیگیری کنند.

تحقق درخواست خانواده جانباختگان سانچی برای دیدار با اعضای فراکسیون زنان

پروانه سلحشوری در بیان دلیل حضور خانواده جانباختگان سانچی در فراکسیون متبوعش گفت: این نشست پیرو درخواست خانواده جانباختگان سانچی برای دیدار با اعضای این فراکسیون برگزار شد.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه به این مهم و در پی آن پیگیری مطالبات این خانواده‌ها حداقل کاری بود که می‌توانستیم برای آنها انجام دهیم، ضمن اینکه اگر بتوانیم کمکی برای کاهش آلام آنها انجام دهیم به طور قطع کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس در بیان روند پیگیری مطالبات این افراد در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: این موضوع بعد از این از طریق سایر کمیسیون‌های مربوطه پیگیری خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز