دوشبه برگزارمی شود ،

واکاوی نقش مداخلات حمایتی از کودکان در زلزله کرمانشاه در نشست فرهنگسرای ارسباران

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۸:۳۳
کد خبر: ۶۷۴۳۳۱
واکاوی نقش مداخلات حمایتی از کودکان در زلزله کرمانشاه در نشست فرهنگسرای ارسباران
انجمن حمایت از حقوق کودکان نشست تخصصی «واکاوی نقش مداخلات حمایتی از کودکان در زلزله کرمانشاه» را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ انجمن حمایت از حقوق کودکان به عنوان نخستین انجمن فعال در حوزه حقوق کودک در کشور با مشارکت فرهنگسرای ارسباران روز دوشنبه 23 بهمن‌ماه 1396 از ساعت 16 میزبان تمامی افرادی خواهد بود که در ماه‌های گذشته با دغدغه کرمانشاه و مشکلات پس از زلزله زیسته‌اند.

این برنامه با شعار «کرمانشاه ادامه دارد» در تالار هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و علاوه بر ارائه گزارش عملکرد انجمن حمایت از حقوق کودکان درباره خدمات ارائه شده در کرمانشاه توسط این سازمان، شامل پنل تخصصی «واکاوی نقش مداخلات حمایتی از کودکان در زلزله کرمانشاه»خواهد بود. افراد حاضر در این پنل عبارتند از: محمد فرید لطیفی، معاون بازسازی سازمان مدیریت بحران کل کشور، شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال احمر، فرید براتی سده، سرپرست وقت ستاد بحران سازمان بهزیستی، شهاب نادری، نماینده شهرستان‌های پاوه و جوانرود و ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی، نماینده رسانه‌های حاضر در مناطق زلزله زده و نماینده انجمن حمایت از حقوق کودکان.

از دیگر مدعوین این نشست نمایندگان رسانه‌ها و هنرمندان و ورزشکارانی هستند که در زلزله کرمانشاه و بحران‌های مشابه فعالیت‌هایی را انجام داده‌اند هدف از برگزاری این نشست، تبادل اطلاعات در ادامه ی روند یاری‌رسانی هر چه موثرتر به آسیب‌دیدگان حادثه اخیر زلزله کرمانشاه است.

انجمن حمایت از حقوق کودکان ضمن ارج نهادن به همه افراد، سازمان‌ها و نهادهایی که طی این مدت یاری‌رسان افراد و به‌خصوص کودکان آسیب‌دیده از زلزله کرمانشاه بوده‌اند، دعوت می‌کند تا با حضور در این نشست به هرچه پربارتر شدن این رویداد کمک کنند.

unnamed

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز