مسئول جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی پیامی صادر کرد؛

آخرین جزئیات مرگ دانشجوی ایلامی در کرمانشاه

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۷۵۲۰۰
آخرین جزئیات مرگ دانشجوی ایلامی در کرمانشاه
یکی از دانشجویان جهادی هنگام آواربرداری و کمک به زلزله‌زدگان شهر سرپل ذهاب به دیدار حق شتافت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، یکی از دانشجویان جهادی دانشگاه فرهنگیان ایلام طی روزهای اخیر هنگام آواربرداری و کمک به زلزله‌زدگان شهر سرپل ذهاب به دیدار حق شتافت.

صادق مفرد، مسئول جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی در پیامی درگذشت این دانشجوی جهادی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

"درود خداوند بر جهادگر فی سبیل الله، نجف‌ عبدالهی دانشجوی تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان ایلام و از جهادگران شهر ورزقان استان آذربایجان‌شرقی که در ایام دهه فجر و در حین آواربرداری و کمک به زلزله زدگان شهر سرپل ذهاب به دیدار حق شتافت.

خوشا آن جهادگر عروج کرده ارجمند و بی‌ادعا که با لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی در پی زلزله کرمانشاه "از همه‌ کسانی‌که می‌توانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست می‌کنم که به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند."،از روزهای نخست پای در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نهاد و روزهای جوانی خویش را صرف کمک به مردم زلزله‌زده نمود.

خوشا به سعادت این جهادگر که با توشه‌ای مملو از مجاهدت‌های صادقانه و خالصانه به دیدار حضرت حق شتافت و تکلیف ما جهادگران را نسبت به شهیدان این راه سنگین‌تر کرد.از این رو امید است که با یاری خداوند متعال در عرصه خدمت به #محرومین و رساندن آنان به حقوق حقه ایشان ثابت قدم گردیم.

اینجانب درگذشت شهادت‌گونه آن جهادگر و سرباز ولایت را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم و بازماندگان معزز وی و جامعه جهادگران تسلیت عرض می‌نمایم و ضمن ادای احترام بر ساحت ایمان او از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسئلت دارم."

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز