برگزار شد؛

نشست مشترک مدیران یونیسف با معاون بهداشت وزارت بهداشت

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۴:۰۹
کد خبر: ۶۷۶۸۶۲
نشست مشترک مدیران یونیسف با معاون بهداشت وزارت بهداشت
جلسه معرفی برنامه های مشترک صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران و معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دفتر معاون بهداشت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، بنا به درخواست دفتر بهبود تغذیه جامعه و با هماهنگی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)، مشاوران بین المللی این سازمان برای مدت 4 روز (23 تا 26 بهمن ماه جاری) در ایران حضور خواهند داشت.

بر پایه این گزارش، جلسات تکنیکی و نشست ها با معاون بهداشت وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و انستیتو تحقیقات تغذیه ای کشور، جمعی از صاحبنظران و کارشناسان برگزار می شود که طی آن همکاری های مشترک در راستای برنامه های تغذیه، سلامت مادران و کودکان کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

این گزارش حاکیست، اولین نشست با حضور دکتر رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر عبداللهی مدیر دفتر بهبود تغذیه، دکتر آنیربان چترجی مدیر بخش سلامت و تغذیه منطقه MENA ، دکتر کوانتین جانسن مشاور بین المللی یونیسف از کشور کانادا، دکتر کریستین معاون نماینده یونیسف در ایران و کارشناسان مسئول برنامه یونیسف و دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با هدف ارائه برنامه های مشترک و با تاکید بر غنی سازی مواد غذایی با ویتامین D برگزار شد.

طی این جلسه برخی از دستاوردهای بهداشتی ایران به عنوان تجربه موفق و قابل الگوبرداری برای سایر کشورهای منطقه توسط دکتر رئیسی معاون بهداشت اعلام شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، در این نشست خواستار حمایت های تکنیکی در زمینه برنامه های تغذیه و سلامت مادر و کودک از سوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز