مشاور امور بانوان شهرداری تهران خبر داد؛

برگزاری بازارچه حمایت از توانمندسازی زنان

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۷۷۹۷۶
برگزاری بازارچه حمایت از توانمندسازی زنان
مشاور امور بانوان شهرداری تهران با اعلام اینکه ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تعداد زیادی از زنانی که سرپرستی خانواده را بر عهده دارند ، پوشش می دهد، گفت: برای توانمند ساختن این زنان مجتمع هایی ایجاد شده است تا با گذراندن دوره هایی در کارگاه های آموزشی آماده کارهای تولیدی و مشغول کار شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  مشاور امور بانوان شهرداری تهران، فاطمه راکعی افزود: در حال حاضر به مناسبت دهه مبارک فجر در فرهنگسراهای بهمن و اشراق نمایشگاه تولیدات زنان سرپرست خانوار دایر است.

وی با اشاره به اینکه امسال در هفته بزرگداشت مقام زن نمایشگاه زنان و تولید ملی برگزار می شود، گفت: « در این نمایشگاه بیشتر غرفه ها به زنانی اختصاص می یابد که توانمند و به تولیدکننده تبدیل شده اند و تولیداتی دارند که حتی در سطح ملی قابل عرضه است».

راکعی با بیان اینکه نمایشگاه زنان و تولید ملی از 14 تا 18 اسفند در محل نمایشگاه دائمی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو برگزار می شود، تصریح کرد: «در این نمایشگاه بیشترین و بهترین فضاها در اختیار زنان تولیدکننده قرار خواهد گرفت».

مشاور شهردار تهران در امور بانوان در پایان با تاکید بر اینکه باید ارتباط با زنان سرپرست خانوار و جذب آن ها را برای توانمندسازی افزایش دهیم تا این افراد بتوانند وارد چرخه تولید شوند و زندگی خود و فرزندانشان را اداره کنند، خاطرنشان کرد: «این اقدامات در ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار هماهنگ و متمرکز می شود.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز