اپلیکیشن درخواست تاکسی کابین رونمایی شد/ ۳ هزار دستگاه تاکسی تحت پوشش

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۴:۳۶
کد خبر: ۶۷۸۲۷۰
اپلیکیشن درخواست تاکسی کابین رونمایی شد/ ۳ هزار دستگاه تاکسی تحت پوشش
اپلیکیشن درخواست تاکسی کابین صبح امروز در مجتمع فرهنگی بانک ملت رونمایی شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ شهرام سخنور در مراسم رونمایی از اپلیکیشن درخواست تاکسی کابین گفت: شرکت آوین با معرفی محصولی به نام کابین و  مجوز سازمان تاکسیرانی  فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: کابین در مرحله اول تاکسی‌ها و سپس آژانس‌ها را تحت پوشش قرار خواهد داد، همچنین ۳ هزار تاکسیران را برای فعالیت در کابین آموزش دادیم.

سخنور اذعان کرد: امیداوریم در جهت جذب مسافر برای گسترش فعالیت این اپ برای درخواست تاکسی اقدامات لازم را انجام دهیم و در بحث امنیت این نرم افزار کار شده است و بر این اساس به حریم خصوصی مسافران و تاکسیران ورود نمی‌شود و از اطلاعاتی همچون آدرس یا شماره موبایل مشتریان صیانت می‌شود.

سخنور بیان کرد: در حال حاضر آمادگی داریم که از تمام خودرو‌ها در کابین استفاده کنیم، البته قانونگذار ما تاکسیرانی است و اگر تاکسیرانی خودرویی را از مجموعه تاکسی حذف کند، عملا ما هم از مجموعه کابین، آن نوع تاکسی را حذف خواهیم کرد، البته سعی ما بر این است که از خودرو‌های مدل ۹۰ به بالا در اپ درخواست تاکسی کابین استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: در آینده سرویس‌های خوبی ارائه خواهیم داد و از آنجایی که زیر نظر بانک ملت فعالیت داریم، در آینده می‌خواهیم از تاکسی‌های برقی در اپ کابین استفاده کنیم، به همین منظور ارائه خودرو‌های قسطی به تاکسیران‌ها در آینده از دیگر برنامه‌های ما است.

سخنور گفت: بالغ بر ۳ هزار دستگاه تاکسی تحت پوشش است، امیدواریم با همکاری سازمان تاکسیرانی این تعداد به ۱۰ هزار دستگاه طی ماه‌های آینده برسد، البته پیک را به این خدمات کابین اضافه می‌کنیم.

مدیرعامل گروه آوین بیان کرد: در اپلیکیشن درخواست تاکسی کابین، مسافر می‌تواند انتخاب کند که تاکسیران مرد یا زن باشد. همچنین نرخ تاکسی‌های کابین مصوب آن چیزی است که برای سازمان تاکسیرانی در نظر گرفته شده است و قیمت مناسب و کیفیت بالایی در ارائه خدمت داریم.

وی در پایان اذعان کرد: اپلیکیشن درخواست تاکسی کابین در نسخه‌های اندروید و IOS طراحی و به بازار معرفی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز