در جلسه تشریح اجری طرح شهر هوشمند مطرح شد؛

اعلام آمادگی شهرداری منطقه ۲۲ برای عملیاتی شدن ایده های شهر هوشمند

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۰:۵۴
کد خبر: ۶۷۹۵۹۹
اعلام آمادگی شهرداری منطقه ۲۲ برای عملیاتی شدن ایده های شهر هوشمند
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به همراه مشاورین خود در منطقه ۲۲ حضور پیدا کرد و در جلسه ای که با شهردار و سایر مدیران شهری منطقه ۲۲ برگزار کرد، از اعلام آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای اجرای بسترسازی های لازم برای شهر هوشمند استقبال کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در این جلسه، فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، از اعلام آمادگی منطقه ۲۲ برای فراهم کردن بسترهای مناسب شهر هوشمند تشکر و قدردانی کرد و هر یک از معاونت ها نیز در خصوص اقدامات و مسائل مربوط به امور فناوری اطلاعات در حوزه کاری خود صحبت کردند.

در ادامه این جلسه نوذرپور شهردار منطقه نیز بر ضرورت شهر هوشمند تاکید کرد و گفت: «با توجه به ظرفیت های بسیار بالایی که در منطقه ۲۲ وجود دارد، این منطقه برای عملیاتی شدن ایده های شهر هوشمند و اجرای بسترهای مناسب در جهت تحقق این مهم اعلام آمادگی می کند.»

او در ادامه با بیان اینکه شهر هوشمند، ایده ای نوین در عرصه فعالیت‌های روزمره شهری به شمار می رود، خاطرنشان کرد: «با هوشمند سازی فعالیت های اقتصادی‌، فرهنگی،حمل‌و‌نقلی و... در جامعه شهری و ایجاد شهری هوشمند، عرصه خدمات رسانی، ارتباطات و اطلاع رسانی ها گسترش یافته و روند توسعه شهری رشد فزاینده‌ای پیدا خواهد‌ کرد. کارایی و اثر‌بخشی برای اداره امور شهری یکی از مهمترین کارکردهای شهر هوشمند به شمار می رود.»

نوذرپور خاطرنشان کرد: «با رشد روز افزون شهرنشینی و مشکلات که به دنبال آن بوجود می اید و با توجه به پیامدهایی که مدرنیزاسیون در زندگی شهری به همراه دارد، تلاش برای تحقق و برخورداری از یک شهر هوشمند در جهت خدمات رسانی بیشتر و بهتر در جامعه شهری امری خوب و شایسته خواهد بود.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز