زندان جای مادران نیست

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۷۹۶۵۰
زندان جای مادران نیست
ر آستانه سال نو، این طرح با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و همیاری ورزشکاران، هنرمندان و بسیاری از چهره‌های مردمی در صدد است از شب شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها تا روز میلاد این بانو، در قالب کمپینی زمینه آزادی تمام مددجویان زن این نهاد حمایتی را فراهم کند. هموطنانی که تمایل دارند در آزادی این زنان واجد شرایط مشارکت کنند، می‌توانند بدون نیاز به اینترنت از طریق تلفن‌همراه خود با وارد کردن کد دستوری # 101 * 780 * یا با پرداخت از طریق شماره کارت 6037991199517503 به جمع نیکوکاران این پویش بپیوندند. گفتنی است تا ساعات مانده به اجرای این طرح شخصیت‌های سیاسی و هنری بسیاری ضمن مشارکت در اقدام یاد شده، در صفحه‌های شخصی خودشان در فضای مجازی با تحریر دلنوشته‌هایی به تبلیغ پویش پرداخته‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در آستانه سال نو، این طرح با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و همیاری ورزشکاران، هنرمندان و بسیاری از چهره‌های مردمی در صدد است از شب شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها تا روز میلاد این بانو، در قالب کمپینی زمینه آزادی تمام مددجویان زن این نهاد حمایتی را فراهم کند.

هموطنانی که تمایل دارند در آزادی این زنان واجد شرایط مشارکت کنند، می‌توانند بدون نیاز به اینترنت از طریق تلفن‌همراه خود با وارد کردن کد دستوری # 101 * 780 *  یا با پرداخت از طریق شماره کارت 6037991199517503 به  جمع نیکوکاران این پویش بپیوندند.

گفتنی است تا ساعات مانده به اجرای این طرح شخصیت‌های سیاسی و هنری بسیاری ضمن مشارکت در اقدام یاد شده، در صفحه‌های شخصی خودشان در فضای مجازی با تحریر دلنوشته‌هایی به تبلیغ پویش پرداخته‌اند.

 

نظر شما
پرونده ویژه