در گفت و گو با برنا مطرح شد ؛

نجار : عملیات انتقال پیکر جانباختگان متوقف نیست / نیروهای هلی برن شده در تلاش برای انتقال پیکرها هستند/ بعد از ظهر جانباختگان به دامنه انتقال می یابند

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۵:۵۸
کد خبر: ۶۸۰۰۴۹
نجار : عملیات انتقال پیکر جانباختگان متوقف نیست / نیروهای هلی برن شده در تلاش برای انتقال  پیکرها هستند/ بعد از ظهر جانباختگان به دامنه انتقال می یابند
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت : خبرهایی که حکایت از توقف عملیات انتقال پیکر جانباختگان حادثه سقوط پرواز تهران - یاسوج دارد، صحت ندارد .

گروه اجتماعی برنا ، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت و گو با خبرنگار برنا ضمن بیان اینکه خبرهایی که حکایت از توقف عملیات انتقال پیکر جانباختگان حادثه سقوط پرواز تهران - یاسوج دارد صحت ندارد گفت : عملیات هوایی به دلیل شرایط نامساعد جوی متوقف شده است . بالگردها پرواز نمی کنند ولی نیروهای امدادی ، زمینی در تلاش برای انتقال پیکر جانباختگان با کوهپایه دنا هستند.

نجار در ادامه افزود : نیروهای پیاده که هلی برن شده اند از روز گذشته در محل کشف لاشه هواپیما حضور دارند و شب را نیز همانجا مشغول جمع آوری پیکرها و کاور کردن آنها برای انتقال به پایین کوه دنا بودند.

وی تاکید کرد : اضافه بر نیروهای امدادی که روز گذشته هری برن شدند ، تعدادی نیروی امدادی دیگر نیز امروز صبح پیاده به سمت محل کشف هواپیما حرکت کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز