اطلاعیه سازمان حج و زیارت

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۵:۵۲
کد خبر: ۶۸۰۸۳۳
اطلاعیه سازمان حج و زیارت
سازمان حج و زیارت بر لزوم تکمیل اطلاعات دارندگان اسناد ثبت نامی حج تمتع تا پایان دی ماه 1385 تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ سازمان حج و زیارت اعلام کرد دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ 30 دی ماه 1385 که علاقمند تشرف به حج در سال 97 می باشند، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

با توجه به اطلاعیه اخیر سازمان حج و زیارت در زمینه اعلام اولویت‌های حج سال 1397، از دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ 30 دی ماه 1385 که علاقمند به تشرف حج سال 97 می‌باشند، درخواست می‌شود در فرصت باقیمانده تا ثبت نام قطعی در کاروان‌ها از هم اکنون با مراجعه به سامانه حج به نشانی https://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات اولیه خود در سامانه مذکور اقدام کنند.

سازمان حج 2 اسفند با صدور اطلاعیه‌ای از دارندگان فیش‌های حج تا پایان دی ماه 1385 دعوت کرد به ترتیب اولویت از روز سه‌شنبه 8 اسفندماه 96 با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. ضمنا مشخصات کاروان‌ها در همین سامانه و سامانه حج و زیارت استان محل سکونت خود، به اطلاع متقاضیان رسیده است.

همچنین ترتیب اولویت‌های فراخوان شده به همراه نشانی دفاتر خدمات زیارتی در شهرستانهای هر یک از استان‌ها در سامانه‌های مذکور قابل مشاهده است. 

ضمنا تاکید می‌شود، اولویت ثبت نام با کسانی است که از چهارم بهمن ماه نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه حج اقدام کرده‌اند.

جهت تسهیل در امر ثبت نام، متقاضیانی که نمی‌توانند مستقیما از طریق سامانه ثبت نام کنند، دفاتر خدمات زیارتی همزمان در سراسر کشور آمادگی دارند تا ثبت نام آنان را انجام دهند.

 

نظر شما