رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت و گو با برنا مطرح کرد ؛

نجار : ردی از جعبه سیاه هواپیما پیدا نشده است / خانواده های داغدار جانباختگان سقوط هواپیما، نگران شرایط امدادگران هستند

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۹:۵۳
کد خبر: ۶۸۱۱۶۱
نجار : ردی از جعبه سیاه هواپیما پیدا نشده است   / خانواده های داغدار جانباختگان سقوط هواپیما، نگران شرایط امدادگران هستند
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:تا آرام شدن شرایط جوی هوا احتمال پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما بسیار کم است و هنوز ردی از آن یافته نشده است .

اسماعیل نجار  رییس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت و گو با خبرنگارحوادث خبرگزاری برنا در مورد  آخرین جزییات انتقال جانباختگان هواپیما تهران- یاسوج گفت: هم اکنون اوضاع جوی هوا بسیار نا مساعد است  و موقعیت مکان سقوط هواپیما  بسیار سخت و پیچیده ، تا مساعد شدن وضعیت جوی امکان  انتقال پیکر جانباختگان  به پایین کوه وجود ندارد.

وی افزود: بعد از ملاقاتی که با بازماندگان خانواده جانباختگان داشتم آنها نیز راضی نبودند که برای انتقال پیکر عزیزانشان  جان امدادگران به خطر بیافتد.

نجار با اشاره به اینکه نیروهای امدادی در  آمادگی کامل برای  انتقال پیکر جانباختگان هستند ولی شرایط جوی ادامه عملیات را مختل کرده است  گفت: امدادگران و کوهنوردانی  که در روزهای اول موفق به رسیدن به محل سقوط هواپیما شدند بخش هایی از پیکر عزیزان جانباخته را به پایین کوه منتقل کردند که شناسایی این پیکرها انجام گرفته است ولی انتقال مابقی پیکر ها به بعد از مساعد شدن شرایط جوی موکول شده است .

  رییس سازمان مدیریت بحران کشور در مورد پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما گفت:تا آرام شدن شرایط جوی هوا احتمال پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما بسیار کم است و هنوز ردی از آن یافته نشده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز