۶ اسفندماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر:

دومین پیش رویداد نخستین استارت‌آپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۳:۳۶
کد خبر: ۶۸۱۱۷۴
دومین پیش رویداد نخستین استارت‌آپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند برگزار می شود
دومین پیش رویداد نخستین استارت‌آپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، دومین پیش رویداد نخستین استارت‌آپ ویکند محیط زیستی با موضوع مدیریت شهری هوشمند یکشنبه 6 اسفند ۹۶ از ساعت 15 الی 18 در تالار فجر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  به نشانی اینترنتیswg-city.ir  مراجعه کنند.

پیش رویدادها، اردوهای کارآفرینی در قالب کارگاههای آموزشی هستند که مدرسین بصورت ویژه به چرایی و چگونگی ایده پردازی و روند تبدیل ایده ها و نوآوریها به مدلهای اجرایی اقتصادی مرتبط با موضوع استارت آپ ویکند می پردازند.

با توجه به اهمیت بهره گیری از ایده ها، نوآوریها و نگاه خلاقانه علمی و به روز جامعه دانشگاهی کشور در ارائه راهکارهای موثر بومی با هدف مرتفع ساختن چالشهای مدیریت شهری و با عنایت به اولویت موضوعات محیط زیستی کلانشهر تهران و همچنین کاهش هزینه ها و ایجاد در آمدهای پایدار در مدیریت کلانشهر تهران، برگزاری نخستین استارت آپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند از نخستین گامها در مسیر حرکت به سوی آینده تهران پایدار هوشمند است. 

قابل ذکر است اولین پیش رویداد این استارتاپ ویکند به منظور آماده نمودن شرکت کنندگان در تاریخ 30 بهمن در دانشگاه شهید بهشتی برگزار و به موضوعاتی از قبیل نحوه ایده پردازی، آشنایی با مدل های کسب و کار، محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند و معرفی استارتاپ پرداخته شد.

لازم به ذکر است بیش از 170 نفر از علاقه مندان به موضوع کارآفرینی در حوزه محیط زیست هوشمند در پیش رویداد نخست شرکت نمودند. 

مرکز مدیریت محیط زیست وتوسعه پایدار شهرداری تهران در راستای رسالت خود در جهت حفاظت از محیط زیست و تحقق توسعه پایدار شهری ، نخستین رویداد استارت آپ ویکند "محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند" را  با همکاری پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی و حمایت معاونت علم و فن آوری ریاست جمهوری، سازمان حفاظت محیط زیست، دفتر توسعه پایدار دانشگاه امیرکبیر و سازمانهای موثر در حوزه محیط زیست در مجموعه شهرداری تهران در تاریخ 9 لغایت11 اسفندماه برگزار می نماید. 

گفتنی است استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) بر‌گزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، طرفداران و علاقه مندان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم آمده تا ایده هایشان را مطرح و اجرا نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز