محسن هاشمی خبر داد:

ارسال طرح اصلاح شده ترافیک جدید به فرمانداری

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۲:۲۱
کد خبر: ۶۸۱۶۶۸
ارسال طرح اصلاح شده ترافیک جدید به فرمانداری
رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش از ارسال طرح ترافیک جدید که در جلسه امروز اصلاحات آن صورت گرفت به هیات تطبیق فرمانداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، محسن هاشمی پس از جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز به موارد مورد اعتراض فرمانداری درباره طرح ترافیک جدید پاسخ داده شد و این اعتراضات مورد بررسی قرار گرفت، گفت: برخی از این اعتراضات با رأی مثبت اعضاء تغییر کرد و برخی دیگر نیز با پافشاری اعضاء مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، قرار شد هزینه عوارض تردد جانبازان در محدوده طرح ترافیک را شهرداری بپردازد گفت:‌ این رایگان شدن عوارض برای جانبازان 25 درصد و به بالا خواهد بود و همچنین عوارض تردد برای خبرنگاران به شدت کاهش یافت و با رأی اکثریت آرا به کمتر از 1 میلیون تومان می رسد اما رقم نهایی بستگی به تردد خبرنگاران در طول روز دارد.

هاشمی با بیان اینکه نهایتا طرح ترافیک جدید با اصلاحات انجام شده نهایی و برای بررسی نهایی و با الحاق اصلاحات به کمیته تطبیق فرمانداری ارسال شد در پاسخ به این سوال که طرح ترافیک از چه زمانی آغاز می شود گفت:‌در خصوص جزییات اجرای این طرح ازمعاون شهردار سوال بپرسید.

 وی در خصوص  سفر اخیر شهردار تهران به ورشو لهستان نیز گفت: سه شنبه هفته آینده شهردار در جلسه هم اندیشی حضور خواهند داشت و در خصوص دستاوردهای سفر اخیرش توضیح خواهد داد.

نظر شما