نماینده مردم تهران در مجلس:

تکریم زنان نیازمند اقدامات اجرایی است

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۲:۴۴
کد خبر: ۶۸۵۵۷۶
تکریم زنان نیازمند اقدامات اجرایی است
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت زن، گفت: «تکریم زنان به اقدامی اجرایی نیاز دارد.»

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س)،‌ هفته زن را گرامی داشت و گفت: «این بزرگداشتی است که نباید به یک روز و یک هفته محدود شود. تکریم زنان به اقدامی اجرایی نیاز دارد. از رییس‌جمهور درخواست داریم با توجه به قولی که برای بهره‌مندی از ظرفیت زنان در پست‌های مدیریتی عالی داده‌اند به این مهم جامه عمل بپوشانند.»

او افزود: «درخواست است که علیرغم مصوبه جلسه شورای اداری در خصوص انتخاب 30 درصد مدیران کشور در دستگاه‌های اجرایی از بین زنان شاهد تحقق آن باشیم در حالیکه فقط شش وزیر در جهت تعیین معاون زن اقدام کرده‌اند. همچنین امیدواریم رییس‌جمهور در خصوص درخواست ملاقات فراکسیون زنان تسریع کند.»

نماینده مردم تهران در تذکری به دولت بیان کرد: «با توجه به اهمیت نقش آمار و اطلاعات صحیح در راستای برنامه‌ریزی و سیاستگذاری، دولت استفاده صحیح و دقیق‌تر از آمار به ویژه نسبت به میزان اشتغال ایجاد شده، نرخ بیکاری و رشد اقتصادی داشته باشد به گونه‌ای که این آمار با واقعیت کشور و مشاهدات مردم آنچنان تفاوت نداشته باشد. همچنین خواستارم که به وضعیت معیشتی کارگران توجه شود.»

ذوالقدر ضمن گرامیداشت هفته درختکاری، گفت: «آنگونه که شایسته است با طبیعت برخورد نکردیم. روز به روز آسیب‌هایی برای محیط زیست به همراه داریم. محیط زیست و طبیعت ما برای بازسازی نیازمند عزمی ملی است.»

 

نظر شما