معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان :

ایثارگران واقعی همسران و مادران شهداهستند/ باید اهداف و ارزش های شهدا را دنبال کنیم

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۸:۳۴
کد خبر: ۶۸۸۴۰۹
ایثارگران واقعی همسران و مادران شهداهستند/ باید اهداف و ارزش های  شهدا را دنبال کنیم
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: دیدگاهی که ما خود را موفق می دانیم در تمامی عرصه ها فکر می کنیم موفق بوده ایم دیدگاه درست و صحیحی نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم بزرگداشت شهدا در وزارت کشور گفت: شهدا مقام والایی دارند و با خدای خود عهد بسته و به این عهد پایبند هستند.
وی افزود: عهد بستن با خدا بسیار مهم است، انسان زمانی می تواند زندگی رضایتمندی داشته باشد که بتواند با خالق خود عهد ببندداین عهد با خدا را باید درک و لذتش را لمس کرد.
تندگویان اظهار داشت: به نظر بنده کل عاشورا در چند ثانیه رقم خورد، در لحظه ای یک خیمه و یک فرمانده لشکر مظلوم ایستاد و به یارانش اعلام کرد که فردا روز بزرگی است و می تواند روز اخر زندگی دنیوی باشدو به انها اجازه داد تا خودشان برای اینده خود تصمیم بگیرند.
معاون امور ساماندهی جوانان با اشاره به رشادت ۷۲ شهید کربلا و توجه به هدف شهدا گفت: شهید قابل تکرار است این یعنی اتفاق های روز مره ما که باید به عملکرد شهدا و هدفشان فکر کردو خیلی از ما اگر درآن سی ثانیه بودیم قطعا از خیمه ها میرفتیم.
تندگویان اظهار کرد: نوع نگرش ها و مدل خدمت رسانی دچار تغیر شده است، شهدایی مانند همت و باکری از دل همین کشور به میدان های جنگ رفتند و از کشور دفاع کردند ، آنها برای شهادت و خدمت رسانی بی تاب بودند زیرا برای رسیدن به خدا تلاش کردند.
وی افزود: باید فرهنگ شهادت شناخته شده شود، شهید تندگویان در ۴۰ روزی که به عنوان وزیر فعالیت کردند در اخرین روز های خدمتشان یکی از معاونت ها به ایشان نامه می زنند و اعلام می کنند نسبت به قبل از انقلاب چه میزان گازرسانی در کشور صورت گرفته است ،پس از اعلام معاون شهید تندگویان خطاب به معاون خود می گوید: شما بجای ارائه آمار ، بگویید چه تعهد هایی بعد از انقلاب به مردم دادید و تا کنون چه کرده اید. باید در هر بخش رشد کیفی داشته باشیم و این مدل نگاه شهید تندگویان است.
معاون امور ساماندهی جوانان در مورد دیدگاه مدیران کشوری گفت: دیدگاهی که ما خود را موفق می دانیم در تمامی عرصه ها فکر می کنیم موفق بوده ایم دیدگاه درست و صحیحی نیست.
وی با اشاره به روز بزرگداشت شهدا گفت: امروز روز شهدا است که ما بسیار شهدای گرانقدری در این ماه داشته ایم،
و باید به هدف شهدا توجه ویژه ای داشت، در همه کشور های محلی وجود دارد برای ادای احترام به شهدا مکانی را قرار داده اند
در ایران نیز افرادی را داشتیم که بی تاب بودند برای شهادت ما تا کنون به شهدا احترام گذاشته ایم اما ایا هدف آنها را درک کرده ایم و برای این اهداف تلاش کرده ایم؟ باید از مقام شهدا به بهترین شکل قدر شناسی شود.
تندگویان با اشاره به مقام بسیار بالای همسران و مادران شهدا و ایثار آنها گفت:همسران و مادران شهدا مظلوم ترین قشر جامعه هستند و ایثارگر واقعی مادران شهدا هستند که فرزندان انقلاب را بزرگ کردند.
تندگویان در خاتمه گفت: در روز بزرگداشت شهدا بیش از هر روزی باید به نقد عملکرد خودمان و اصلاح امور بپردازیم. از نظر من ایثارگر واقعی همسران و مادران شهدا بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز