عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس مطرح کرد ؛

مافی : طی روزهای آینده مشخص می شود شهردار تهران تحت چه شرایطی استعفا داده است

۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۹:۱۹
کد خبر: ۶۸۹۲۵۹
مافی : طی روزهای آینده مشخص می شود شهردار تهران تحت چه شرایطی استعفا داده است
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اینکه استعفای شهردار تهران از نظر زمانی مناسب نبود، گفت: طی روزهای آینده مشخص می شود که تحت چه شرایطی شهردار پایتخت اقدام به استعفا کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، پروانه مافی در واکنش به استعفای شهردار تهران، گفت: استعفا آقای نجفی از سوی شورای شهر تهران پذیرفته نشده و مقرر شده این مهم در جلسه 19 فروردین شورا مورد بررسی قرار بگیرد لذا تا این زمان وی در سمت خودش باقی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ملت ما  اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم و موضوع مدیریت شهری بحث مهمی است و در این بین نیز پایتخت نیاز به مدیریت قوی دارد، این استعفا از نظر زمانی مناسب نبود اما شاید شهردار تهران تحت فشارهایی بوده که اقدام به چنین کاری کرده است.

وی ادامه داد: طی روزهای آینده مباحث بیشتری مشخص می شود که تحت چه شرایطی شهردار پایتخت اقدام به استعفا کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص طرح گزینه های مختلف برای تصدی شهرداری تهران، تصریح کرد: با توجه به اینکه آقای نجفی فعلا شهردار تهران است، صحبت از گزینه ها زود است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین ابتدا باید مشخص شود حدس های کنونی صحیح است یا خیر؛ وی گزارشی را در ارتباط با مفاسد شهرداری در دوره قبل به صحن شورا مطرح کرد لذا باید دید طرح این موضوع باعث استعفا شده یا مسائل دیگری در میان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز