کاهش بار ترافیک در محور های اطراف بهشت زهرا(س)

۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۹:۴۳
کد خبر: ۶۸۹۲۹۶
کاهش بار ترافیک در محور های اطراف بهشت زهرا(س)
رییس پلیس راه غرب استان تهران از کاهش بار ترافیک در محور های اطراف بهشت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سرهنگ حامد محمودی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران درباره وضعیت ترافیکی محورهای اطراف بهشت زهرا(س) در آخرین جمعه سال گفت: همه ساله در آخرین پنجشنبه و جمعه سال سنت زیارت اهل قبور انجام می شود که با توجه به حضور هموطنان عزیز و برگزاری این آیین، همکاران راهور در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا و معابر داخلی آن مستقر هستند.

محمودی افزود: در حال حاضر بار سنگین ترافیکی در محورهای اطراف بهشت زهرا(س) که به دلیل مراجعه مردم در آخرین جمعه سال برای زیارت اهل قبور شکل گرفته بود برطرف شده و در مجموع وضعیت تردد در این محورها روان است.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور ماموران پلیس راهور در محورهای منتهی به بهشت زهرا(س) همچنان و تا زمان عادی شدن تردد ادامه خواهد داشت گفت: پیش بینی می کنیم که طبق روال هر ساله اوج ترافیک تردد را در بعد ازظهر داشته باشیم.

محمودی در پایان ضمن توصیه به رانندگان و هموطنان عزیز درباره رعایت قوانین در عبور و مرور اماکن شلوغ گفت: از شهروندان و همه مسافرین عزیز می خواهیم از پارک دوبله به شدت پرهیز کنند و همچنین سرعت مطمئنه را رعایت کرده تا از شلوغی و حجم کاسته شود و حتی المقدور از تردد بیجا در این محور تا به حالت عادی برگشتن وضعیت خودداری کنند تا با یاری خدا و همکاری خوب مردم اخر سال خوب و بدون حادثه ای را سپری کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز