عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه حکیم سبزواری اعلام کرد:

استقبال از سیستم حفاظت محیطی مبتنی بر ارتباط داده نوری

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۹:۲۲
کد خبر: ۶۸۹۶۷۲
استقبال از سیستم حفاظت محیطی مبتنی بر ارتباط داده نوری
عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه حکیم سبزواری گفت: اختراع «سیستم حفاظت محیطی مبتنی بر ارتباط داده نوری» در دانشگاه‌ها، پادگان‌های نظامی و مرزها کاربرد دارد و حدودا نزدیک به چهار سال بر روی این اختراع کار شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سیستم حفاظت محیطی مبتنی بر ارتباط داده نوری، نام دومین اختراع با طبقه بین المللی رحیم ایلدرآبادی، عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه حکیم سبزواری است که با حضور وزیر علوم در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور رونمایی شد. اختراعی که مورد توجه بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار گرفت.

 رحیم ایلدرآبادی، عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه حکیم سبزواری گفت:  این اختراع در دانشگاه ها، پادگان های نظامی و مرزها کاربرد دارد و حدودا نزدیک به چهار سال بر روی این اختراع کار شده است.

عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه حکیم سبزواری افزود: خوشبختانه استقبال ارگان های نظامی و انتظامی از این اختراع قابل توجه بود و در همین راستا بازدید سرتیپ دوم محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا کشور و هیات همراه و دکتر روشن معاون حقوقی در امور مجلس وزارت علوم در باردیدی که از نمایشگاه داشتند از این اختراع استقبال کردند.

وی با امیدواری برای عقد قرارداد گفت: با توجه به  ابراز علاقه مندی و استقبال مسئولین انتظامی بازدید کننده، در نمایشگاه فن بازار،  نامه‌ای در حال تهیه و ارسال به این مسئولین از طرف رئیس دانشگاه می باشد، که امیدواریم این پیگیری های به عقد قرارداد منجر گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز