خلیل‌آبادی در گفت‌وگو با برنا؛

اقدام شهرداری برای فرا رسیدن ایام عید، نصب بنرهای نوروزی در سطح شهر است

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۷:۰۲:۰۰
کد خبر: ۶۸۹۷۴۴
اقدام شهرداری برای فرا رسیدن ایام عید، نصب بنرهای نوروزی در سطح شهر است
عضو شورای شهر گفت: «در سطح شهر بنرهای بسیاری که روی بیلبوردها با مضامین فرا رسیدن عید نوروز متن و شعر نوشته شده است نصب شده است»

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ در چند هفته گذشته بارها رسانه ها در خصوص  اینکه شهر تهران با هر روز نزدیک شدن به عید هیچ نشانی از توجه مسئولان شهری نسبت به بزرگترین عید ایرانیان ندارد نوشتند و حتی در صحن علنی شورا نیز چندین مرتبه اعضای شورا در این خصوص تذکر دادند ولی هنوز  شهر بی نشان از نزدیک شدن به عیداست.حتی دیده نمی شود که اقدامی حتی برای تمیزی شهر با شکل و شمایل مخصوص نوروز در حال انجام باشد . فرا رسیدن نوروز در سطح شهر باید جلوه‌گر باشد تا این نمود ظاهری و المان‌های نوروز باستان به چهره شهر و شهروندان نشاط ببخشد.

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر پنجم در دو روز مانده به عید  در گفت‌وگو با خبرنگار شهروشهروند خبرگزاری برنا، در خصوص اقدامات انجام شده شهرداری برای فرارسیدن ایام نوروز در شهر تهران، بیان کرد: «همه میادین و مکان‌های متعلق به شهرداری درحال آماده سازی برای نوروز است که بسیاری از این اقدامات اجرایی شده است.»

وی در ادامه افزود: «در سطح شهر بنرهای بسیاری  که روی بیلبوردها با مضامین فرا رسیدن عید نوروز متن و شعر نوشته شده است  نصب شده است. همچنین جشنواره اقوام و نوروزخوانی در اکثر مناطق شهر در حال اجرا است.»

خلیل‌آبادی با بیان این مطلب که اقدامات هر منطقه با دیگر مناطق متفاوت است، گفت: «فضای تبلیغاتیِ منظر شهر با توجه به فرهنگی بودن آن، در خصوص عید نوروز است تا پیام فرا رسیدن بهار را به شهروندان مژده دهد.»

عضو شورای شهر پنجم با بیان این مطلب که رنگ‌آمیزی و گل‌کاری در بوستان‌های سطح شهر در حال انجام است، بیان کرد: «همچنین نظافت ایستگاه‌های اتوبوس و مکان‌های عمومی در حال اجرایی شدن است. جشنواره‌های شادی در مراکز فرهنگی برگزار شده و تا پایان نوروز این برنامه‌ها ادامه دار خواهد بود. البته موسیقی و جشنواره‌ها‌ی نوروزی به مراتب کم‌تر در میادین و مراکز عمومی نسبت به فرهنگسراها و خانه‌های محلی در حال برگزاری است.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز