لاکچری به سبک تهرانی ها

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۹:۴۲
کد خبر: ۶۹۰۲۸۹
لاکچری به سبک تهرانی ها
اگر گذرتان به غرب تهران افتاد بد نیست به مجموعه بام لند هم سری بزنید تا از این همه جاذبه شگفت زده شید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، بسیاری تهران را به واسطه پایتخت سیاسی و اقتصادی بودنش می شناسند و با ویژگی های فرهنگی، تفریحی و طبیعی آن کمتر آشنایی دارند. ویژگی های که در سال های اخیر سرمایه گذاری بسیاری روی آنها انجام شده و رشد زیادی داشته اند. در این سال ها مسوولان تلاش کرده اند تا جاذبه های مختلف طبیعی، فرهنگی و تفریحی بیشتری در پایتخت ایران ایجاد کنند تا گزینه های متفاوت و گوناگونی را در اختیار شهروندان برای گذارن زمان فراغت شان قرار دهند. یکی از مهمترین جاذبه های تفریحی، هیجانی و طبیعی که در سال های اخیر ایجاد شده و سروصدای زیادی نیز به پا کرده، مجموعه چیتگر در غرب پایتخت است؛ مجموعه ای که پارکی جنگلی، دریاچه ای مصنوعی، تفریحات مختلف آبی و هیجانی و مجموعه بام لند را در خود جای داده و به مقصدی منحصر به فرد در تهران تبدیل شده است. پیش از این در کاناوال به بررسی دریاچه چیتگر و امکانات و تفریحاتی که در اطراف آن وجود دارد پرداخته ایم، امروز نیز قصد داریم شما را با بخش متفاوت و جذابی از این مجموعه آشنا کنیم. مرکز تجاری و تفریحی بام لند تهران، مقصد انتخابی ماست. 

مرکز تجاری و تفریحی که یکی دو سال اخیر در پایتخت بسیار مورد توجه قرار گرفته و با جنبه های مختلف فرهنگی، ورزشی، تفریحی و ... سعی داشته توجه مردم را به خود جلب کند.  جایی که به نظر می رسد در کارش موفق بوده و شهرت خوبی برای خود دست و پا کرده است.

چرا بام لند؟


  • یکی از معروفترین مراکز خرید لوکس تهران است. 
  • برای برنامه های فرهنگی و جشنواره های مختلفی که در آمفی تئاتر این مجموعه اجرا می شود، بسیار محبوب شده است. 
  • امکانات رفاهی بسیار خوبی در این مرکز خرید برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. 
  • کافه ها و رستوران های این مجموعه با چشم اندازی فوق العاده به دریاچه چیتگر، یکی از مجموعه های محبوب غذاخوری در شهر تهران است. 
  • امکانات تفریحی جذابی مانند پاتیناژ، آمفی تئاتر روباز و بسته، سالن های سینما، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده روی، ماهیگیری و مجموعه هیجانی وی آر لند، این مجموعه تفریحی-تجاری را از دیگر مراکز خرید تهران متمایز کرده است.
  • محوطه بام لند برای تردد معلولان مناسب سازی شده است. 

معرفی مجموعه تفریحی بام لند تهران

تهران شهر بزرگی است و پاسخ دادن به نیاز تمام افرادی که در این شهر زندگی می کنند، کار بسیار سختی است. برای همین مراکز مختلف تجاری، خرید، تفریحی، درمانی و ...  از گوشه گوشه پایتخت سر درآورده اند تا بتوانند به تمام نیازها و تقاضاهایی که افراد مختلف دارند پاسخ دهند. یکی از این مراکز، مجموعه تفریحی-تجاری بام لند تهران است که به تازگی در نزدیکی دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) ایجاد شده و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ مرکزی مدرن و شیک، در قالب 12 ویلای دو طبقه مستقل که مجموعه ای جذاب و معتبر از نام ها و برندهای تجاری مختلف را در کنار هم جای داده است. مرکز خریدی که از بهترین نام های پوشاک و لوازم خانگی گرفته تا موتورسیکلت و ماشین را می توان در آن پیدا کرد و دست خالی به خانه برنگشت. 

اما خرید تنها جذابیت این مجموعه تجاری نیست؛ سرگرمی هایی نظیر پاتیناژ، آمفی تئاتر روباز با برنامه های زیبا و متنوع در روزهای مختلف سال، ماهیگیری و تماشای اجرای موسیقی، اشتیاق همه را برای بازدید از اینجا بیشتر و بیشتر می کند. اما صبر کنید، هنوز از کافه ها و رستوران های مشهور و پرطرفدار این مکان برای تان نگفته ایم، مجموعه غذاخوری باصفا با چشم اندازی فوق العاده به دریاچه چیتگر که مدت زمان بازدیدمان از بام لند را بیشتر می کند و تجربه لذت بخش تری در اختیارمان قرار می دهد. 

 مجموعه تفریحی بام لند با ذوق و هنر معماران ایرانی، خانم مریم یوسفی و آقای مرتضی ادیب ساخته شده است و با امکانات به روز و معماری جذاب سعی کرده تا تمام بازدیدکنندگان را راضی به خانه بفرستد. همراه مان باشید تا شما را با قسمت های مختلف این مجموعه محبوب بیشتر آشنا کنیم. 

ساعت بازدید: از ساعت 8 صبح تا 24:00 شب می توانید بدون پرداخت هزینه ای از حضور در این مجموعه لذت ببرید. البته توجه داشته باشید که ساعت کار فروشگاه ها و کافه ها و رستوران ها متفاوت است. برای آشنایی با ساعت کار آنها می توانید به قسمت های مربوط به هر کدام در این مطلب مراجعه کنید. 

حال و هوای خوش بام لند 

از ورودی بام لند که داخل می شوید، منظره زیبای دریاچه و پارک جنگلی چیتگر رو به روی شما قرار می گیرد و همهمه دلنشین مردم شما را به سمت داخل مجموعه هدایت می کند. مجموعه ای که مراکز خرید، کافه ها، رستوران ها و امکانات تفریحی آن در دو سمت راست و چپ ورودی اصلی آن قرار دارد و شما را به گشت و گذاری جذاب در این بخش از دریاچه چیتگر دعوت می کند. قسمت های مختلف را که نگاه کنید مردم را می بینید که همراه با دوستان یا خانواده خود، در حال خرید هستند، در کافه یا رستورانی به انتظار سفارش خود نشسته اند یا به دور دریاچه قدم می زنند. فضای دلنشینی که با صدای موسیقی که در محیط پخش می شود، صدای آب دریاچه، رفت و آمد مردم و خنده گاه و بیگاه کودکان حضور در این منطقه را به تجربه ای لذت بخش تبدیل می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز