۳ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی در بزرگراه امام علی

۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۰۵:۲۴
کد خبر: ۶۹۰۸۶۰
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از دومین حادثه واژگونی منجر به فوت در بزرگراه‌های تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، جلال ملکی  درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲:۱۹ بامداد امروز یک مورد حادثه واژگونی خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) نرسیده به اتوبان شهید بابایی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی گزارش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه از دو مسیر به محل حادثه اعزام می‌شوند خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی سواری پرشیا با سه سرنشین مرد بین ۲۵ تا ۳۰ ساله به دلیل نا مشخصی به هنگام حرکت از مسیر اصلی خود منحرف شده و بعد از عبور از جوی آب و برخورد شدید با دیواره بتونی حاشیه بزرگراه در فضای سبز حاشیه به صورت کاملا واژگون قرار داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: بخش زیادی از خودرو کاملا متلاشی شده بود و مردم پیش از رسیدن آتش‌نشانان سه سرنشین خودرو را خارج کرده بودند یک نفر از سرنشینان دچار آسیب‌دیدگی‌های متعددی از نقاط مختلف بدن شده بود و خوشبختانه زنده بود اما دو سرنشین دیگر که آثار جراحت‌های شدید روی بدن‌ها دیده می‌شود با تایید عوامل اورژانس مشخص شد که هر دو جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی ادامه داد: با حضور عوامل اورژانس مصدوم به مرکز درمانی منتقل و خودرو به حالت اولیه برگردانده شد و محل برای تحقیقات بیشتر به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد. این عملیات در ساعت ۴:۱۴ به پایان رسید.

 

نظر شما