رئیس فراکسیون زنان مجلس مطرح کرد ؛

زنانی که اعتراضات خود به حجاب را علنی کرده‌اند، ضدنظام و جاسوس نیستند / جلسه ویژه مجلس در خصوص اعتراضات به حجاب

۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۸:۱۶
کد خبر: ۶۹۲۵۳۵
زنانی که اعتراضات خود به حجاب را  علنی کرده‌اند، ضدنظام و جاسوس نیستند / جلسه ویژه مجلس در خصوص اعتراضات به حجاب
رئیس فراکسیون زنان مجلس، می‌گوید «حجاب» ضمن اینکه در کشور ما تبدیل به قانون شده و راه اعتراض به آن هم باید قانونی و در چارچوب قانون باشد، اما یک موضوع کاملاً شخصی است و اصلاً درست و منصفانه نیست که بخواهیم دختران معترض را زود قضاوت کنیم و به آن‌ها انگ «فاسد» بزنیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ رئیس فراکسیون زنان مجلس که تز ارشد و دکتری خود را در حوزه زنان به پایان رسانده است شخصاً به حجاب اعتقاد دارد، اما می گوید : بحث حجاب هرچند که به یک قانون تبدیل شده باشد، اما یک مسئله شخصی است و اعتراض به آن هم باید در چارچوب قانون باشد. 

وی در آخرین اظهار نظر خود در خصوص حجاب که در سایت جماران منتشر شده است  چنین گفته است : ‌من در ابتدا باید بگویم که اصلاً علاقه ندارم این جریانی که در ایران به راه افتاده است را به بیگانگان متصل کنم مقاومت دربرابر حجاب  به همان سالهایی برمی‌گردد که حجاب اجبارى شد.بانوانی که  دست به چنین اعتراضاتی می‌زنند باید بدانند که این موضوع جزئی از قانون ما شده است. هر موضوعی که در قانون آمده است، باید اعتراض به آن هم سازوکار خاص و قانونی خود را داشته باشد. مثلاً وزارت کشور شاید بتواند به این معترضین مجوزی برای اعتراض بدهد اما بانوان حجاب داشته باشند و به همان حجاب اعتراض کنند و یا مواردی دیگر که من اطلاعی ندارم. زنان ودخترانی که اخیرا اعتراضات خود را علنی کرده‌اند،نه ضدنظام هستند، نه فاسد و جاسوس.

وی تاکید کرده است : آنها فسادی مرتکب نشده‌اند و فقط به موضوعی که به آن اعتقاد ندارند اعتراض کرده‌اند.. ما در فراکسیون زنان قرار است جلسه‌ای را برگزار کنیم و این موضوع را به‌صورت دقیق بررسی کنیم و ببینیم چه کمکی می‌توانیم در این خصوص انجام دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز