ظرفیت حج استان تهران افزایش می یابد

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۹۴۸۱۹
ظرفیت حج استان تهران افزایش می یابد
مهران فرشید گفت: ظرفیت در نظر گرفته شده برای زائرین استان تهران جهت اعزام به حج تمتع 97 بیش از 10 هزار نفر است که احتمال افزایش این ظرفیت وجود دارد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ مهران فرشید  گفت: ظرفیت در نظر گرفته شده برای زائرین استان تهران جهت اعزام به حج تمتع 97 بیش از 10 هزار نفر است که احتمال افزایش این ظرفیت وجود دارد.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی حجاج آغاز شده است افزود: اکثر این کلاس‌های آموزشی بعد از تعطیلات نوروزی آغاز شده به طوری که هم اکنون در حال انجام و برخی از آموزش‌ها پایان پذیرفته است.

مدیرکل حج و زیارت استان تهران با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای حج تمتع 97 در 2 بخش ویژه زائرین و ویژه عوامل اجرایی برنامه‌ریزی شده است تصریح کرد: اکثر کلاس‌های آموزشی زائرین آغاز شده ولی کلاس‌های آموزشی ویژه عوامل اجرایی 25 فروردین شروع می‌شود.

وی به زائرین بیت الله الحرام توصیه کرد از هم اکنون گذرنامه‌های اعتبار دار حجاج همراه یک قطعه عکس آماده بوده و معاینات پزشکی خود را انجام دهند.

فرشید گفت: پزشکان کاروان‌ها انتخاب و معاینات پزشکی حجاج انجام شده است و آنها می‌بایست ظرف مدت 3 روز پس از انجام معاینه پاسخ معاینه را تحویل پزشکان کاروان و یا مسئول کاروان تحویل دهند.

وی افزود: دومین جلسه رسمی روسای کاروان‌های حج استان تهران امروز (دوشنبه) جهت تبادل تجربه و پرسش و پاسخ و توجیه بیشتر برگزار می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: از طریق شبکه‌های اجتماعی و با سرعت، اطلاعات و آموزش‌های لازم به مسئولین کاروان اطلاع‌رسانی می‌شود ضمن اینکه از ساعت 20 و 30 تا 21 و 30 هم به صورت آنلاین مسئولین کاروان تبادل نظر می‌کنند.

وی در پایان به زائرین حج تمتع 97 توصیه کرد برای اطلاع از آخرین اقدامات و برنامه‌ها مختلف سازمان حج و زیارت از طریق کانال تلگرامی با عنوان «با زائران حج 1397» و آدرس @haj1397 کسب اطلاع کنند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز