سخنگوی شورای عالی استانها خبرداد؛

ارجاع ۱۱ طرح به کمیسیون های ۸ گانه شورای عالی استان ها

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۴۳:۰۹
کد خبر: ۶۹۵۶۰۹
ارجاع ۱۱ طرح به کمیسیون های ۸ گانه شورای عالی استان ها
در ششمین جلسه هیات رئیسه شورای عالی استانها 11 طرح به کمیسیون های 8 گانه ارجاع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، این کمیسیون ها فردا(چهارشنبه) راس ساعت 8 در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر دربرج میلاد تشکیل جلسه خواهند داد و نتیجه طرح ها در صحن عمومی شورای عالی استانها بررسی خواهند شد. جهانگیری، معاون محترم رئیس جمهور به عنوان مهمان ویژه در اجلاس چهارم حضور خواهند داشت.

در این جلسه آقایان صالحی نژاد بهبود جعفری نماینده آذربایجان شرقی، مرتضی صالحی نژاد نماینده زنجان و تاج محمد بخشی زاده نماینده گلستان به عنوان ناطقان پیش ازدستور به نیابت اعضای شورای عالی استانها نطق پیش از دستور خواهند داشت. بررسی بودجه پیشنهادی سال 97 شورای عالی استانها و همچنین گزارش عملکرد دوره چهارم به اعضای شورای عالی استانها در کمیسیون های 8 گانه ارائه خواهد شد.

درراستای شفافیت سازی و مبارزه با فساد در مجموع شهرداری ها به استناد بند30 ماده 71 قانون شورا که از وظایف مهم شوراهای اسلامی است طرح شیوه نامه اجرایی" انتخاب حسابرسان منتخب شورا برای حسابرسی از شهرداری ها، سازمان ها، شرکت ها و موسسات وابسته و تابعه در شهرهای بالای 100 هزار نفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. البته دربعضی از شهرها این طرح در حال اجراست ولی با اجرایی این طرح یک وحدت رویه ای و یکسان سازی مدیریت انتخاب شورا بین شوراهای اسلامی ایجاد خواهد شد و با قید یک فوریت اجلاس عمومی مطرح خواهد شد.

 شورای عالی استانها وظیفه خود می داند تا در ابتدا ضمن تقدیر و تشکراز مقام معظم رهبری بابت نکته سنجی و دغدغه مندی ایشان بر  نامگذاری امسال با ارائه طرحی صحه بگذارد. در این راستا شورای عالی استانها طرحی مبنی بر الزام شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها به فرهنگ سازی و استفاده از کالاها و تولیدات ایرانی در روز پنج شنبه با قید یک فوریت مورد بررسی قرار خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز