گزارش روزانه برنا از گشت‌زنی در توییتر؛

روزنگاه ترندهای توییتری ایران و جهان/ جهان درگیر جنگ ؛ ایران در جدال با دلار

۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۵:۲۷:۰۲
کد خبر: ۶۹۶۰۴۸
روزنگاه ترندهای توییتری ایران و جهان/ جهان درگیر جنگ ؛ ایران در جدال با دلار
امروز 23 فروردین مصادف با 12 آوریل ترندهای توییتری نشانگر این است که در 24 ساعت گذشته جهان و ایران همه درگیر جنگ هستند و دغدغه جنگ در خاورمیانه .

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، ضرب المثل ایرانی «آسمان همه‌جا یک رنگ است.» گویا این روزها بر آسمان جهان معنایش صدق می کند اما ایرانیان تافته جدابافته این آسمان شده اند! سند این گفته را می توان درشبکه‌های مجازی شاهد بود. در حال حاضر کافی است توییتر خود را باز کنید تا متوجه شوید چه تفاوت‌هایی میان آنچه جهانیان به آن فکر می‌کنند با آنچه ما درگیر آن هستیم، وجود دارد و این نشانگر این است که رنگ زندگی در دنیا کجاست و ما کجا!

امروز 23 فروردین ماه، در حالیکه سراسر جهان در خصوص #paulRyan توییت می کنند، ایران درگیر هشتگ سوریه است. همچنین هشتگ برتر  توییتر در عربستان به #اعتراض_صاروخ_بالریاض اختصاص یافته است.

لازم به ذکر است که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و ارشدترین رهبر جمهوری‌خواهان در کنگره این کشور گفته بنا ندارد در انتخابات میان دوره‌ای نوامبر امسال شرکت کند. کنار رفتن رایان می‌تواند موقعیت حزب جمهوری‌خواه در انتخابات سراسری پاییز امسال را تضعیف کند.

یک کاربر در مورد #سوریه توییت کرد:

‌ «آژانس هوایى اروپا به تمامى ایرلاین ها هشدار داده ظرف ٧٢ساعت آینده انتظار حملات موشکى در ⁧ #سوریه ⁩ را داشته باشند. تقریبا قطعاً، امریکا، بریتانیا و فرانسه در تدارک یک حمله گسترده به مواضع رژیم دمشق هستند؛ حمله اى که پوتین گفته به آن واکنش نشان خواهد داد.

لازم به ذکر است که دیروز ترامپ از حمله احتمالی به سوریه و روسیه خبر داده است و همچنین شب گذشته پدافند هوایی عربستان دستکم یک موشک را در آسمان ریاض مورد هدف قرار داد.

ادامه ترندهای برتر توییتر جهان و ایران به ترتیب شامل #NationaPetDay, #RBNY, #SCCL2018 و #دلار #ترامپ #نجفی است.

و اما امروز 23 فروردین مصادف با 12  آوریل سایه سیاست و جنگ افروزی بر سرجهان و ایران و عربستان است.

 

نظر شما