گزارش روزانه برنا از گشت‌زنی در توییتر؛

روزنگاه ترندهای توییتری ایران و جهان/ سایه جنگ‌های گذشته و آینده بر سرجهان، ایران و عربستان

۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۶:۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۹۶۳۴۸
روزنگاه ترندهای توییتری ایران و جهان/ سایه جنگ‌های گذشته و آینده بر سرجهان، ایران و عربستان
امروز 24 فروردین مصادف با 13 آوریل ترندهای توییتری نشانگر این است که در 24 ساعت گذشته جهان و ایران همچنان درگیر دغدغه جنگ در خاورمیانه هستند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، ضرب المثل ایرانی «آسمان همه‌جا یک رنگ است.» گویا این روزها بر آسمان جهان معنایش صدق می کند اما ایرانیان تافته جدابافته این آسمان شده اند! سند این گفته را می توان درشبکه‌های مجازی شاهد بود. در حال حاضر کافی است توییتر خود را باز کنید تا متوجه شوید چه تفاوت‌هایی میان آنچه جهانیان به آن فکر می‌کنند با آنچه ما درگیر آن هستیم، وجود دارد و این نشانگر این است که رنگ زندگی در دنیا کجاست و ما کجا!

امروز 24 فروردین ماه، ترند برتر توییتر جهانی به #NickiDay اختصاص یافته و همچنین ترند دوم هشتگ #HolocaustRememberanceDay  است.

هلوکاست نسل‌کشی نزدیک به یازده میلیون نفر به خصوص شش میلیون یهودی در طب جهنگ جهانی دوم به دست آلمان نازی است. دو سوم جمعیت یهودیان در جریان فاجعه همه‌سوزی کشته شدند.

ترندهای دیگر توییتر جهانی شامل #Pompeo , #ThursdayThoughts است.

مایک پومپئو رییس سازمان سیا گفته: «بعضی اقدامات ایران در منطقه به مثابه علان جنگ علیه سایر کشورهاست و آمریکا تهدید منافع خود در خاورمیانه را تحمل نخواهد کرد.

همچنین بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران اظهارات پومپئو در مورد سیاست‌های منطقه‌ای ایران را "نابه‌جا" و "سخیف" خواند.

بعد از ترندهای برتر توییتر جهانی، ترندهای ایران شامل دلار، #سوریه و #Pompeo است.

لازم به ذکر است که در چند روز گذشته دلار توسط دولت تک نرخی و قیمت آن 4200 هزار تومان اعلام شد.

ترند برتر توییتر عربستان به #بعزیمه_الرجال_الدوری_للهلال، #الیوم_العالمی_للمنافقین و #یصعب_علی_المدرب_تعدیل_خطته اختصاص یافته است.

و اما امروز 24 فروردین مصادف با 13  آوریل  سایه سیاست و جنگ‌هایی از گذشته و آینده بر سرجهان، ایران و عربستان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز