سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

افزایش دما در نیمه شمالی کشور/ بارش برف و تگرگ در شمال شرق کشور

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۷:۰۱
کد خبر: ۶۹۸۱۶۴
افزایش دما در نیمه شمالی کشور/ بارش برف و تگرگ در شمال شرق کشور
سازمان هواشناسی کشور از آخرین وضعیت جوی کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سازمان هواشناسی کشور  آخرین وضعیت جوی کشور را اعلام کرد. طبق این اعلام، امروز همچنان سامانه بارشی در کشور فعال بوده و در مناطق شمال شرق، شرق،  جنوب شرق، جنوب، بخش هایی از مرکز، ارتفاعات مرکزی و جنوبی زاگرس،  ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارندگی خواهیم داشت. بارش ها در مناطق مستعد به شکل تگرگ است. شدت بارش ها در مناطق شمال سیستان و بلوچستان، نیمه غربی یزد، برخی از مناطق کرمان، شمال هرمزگان، خراسان جنوبی،  خراسان رضوی، فارس و نیمه جنوبی اصفهان است.  بارش ها در مناطق سردسیر شمال شرق، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی، به صورت برف است و امروز در مناطقی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق ورزش بادهای شدید را داریم که در برخی مناطق جنوب شرق با گرد و خاک همراه است.

برای روز چهارشنبه از  شدت این سامانه کاسته می شود ولی همچنان در برخی از مناطق نیمه شرقی، بخش هایی از مرکز،  ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و دامنه های زاگرس،  در غرب و شمال غرب بارندگی به صورت رگبار و وزش بادهای موقتی ادامه دارد. شدت بارش برای روز چهارشنبه در مناطق سیستان و بلوچستان،  و بخش هایی از جنوب یزد است. بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان شمالی و رضوی به شکل برف و باران است. این سامانه در برخی از مناطق شرقی کشور باعث رگبار پراکنده و وزش باد می شود.

از روز چهارشنبه تا جمعه در نیمه شمالی کشور روند افزایش دما را خواهیم داشت. در مناطق ساحلی خزر این افزایش دما می تواند بین 8 تا 10 درجه باشد. همینطور از اواخر وقت امروز تا روز پنجشنبه  خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش بینی شده است»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز