مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با برنا مطرح کرد؛

چند سلیقگی مسوولان بزرگترین معضل فرهنگی جوانان/ مسائل را نمی‌توان یک شبه و با یک آیین‌نامه حل کرد

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۵:۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۹۸۹۸۷
چند سلیقگی مسوولان بزرگترین معضل فرهنگی جوانان/ مسائل را  نمی‌توان یک شبه و با یک آیین‌نامه حل کرد
امید محدث گفت: «معضل پیش روی جوانان ما در حوزه فرهنگ، بحث اختلاف نظر و اعمال سلیقه های متفاوت در حوزه فرهنگ است.»

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا،سازمان ها مردم نهاد و همکاری مردم در حل مشکلات جامعه در ایران سابقه طولانی دارد. این سازمان ها در سال های اخیر روند توسعه و گسترش فراوانی داشته اند و در حل معضلات جامعه به خصوص معضلات جوانان بسیار کارآمد عمل کرده اند. در این راستا دولت نیز حمایت های ویژه ای از این سازمان ها کرده است. با توجه به فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر و آغاز هفته جوان با امید محدث،  مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت و گویی داشتیم که در ادامه می خوانید:

محدث درباره عملکرد وزارت ورزش و جوانان در این حوزه گفت: « عملکرد وزارت در چند سال اخیر در حوزه جوانان  با نظر ویژه مسوولان، علی الخصوص پس از ورود مهندس تندگویان به این حوزه، اقدامات بسیار مثبت و زیر ساختی و بنیادی در این حوزه صورت گرفته است. از جمله آن می توان به مشارکت نامه های منعقد شده و در حال انعقاد بین سازمان نظام وظیفه، وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات اشاره کرد. این ها نمونه هایی از اقدامات مثبت وزارت ورزش و جوانان  در زمینه مشارکت های اجتماعی است. از اقدامات سازنده وزارت خانه می توان به رشد فزاینده سمن ها بعد از دوره دولت روحانی اشاره کرد. در حال حاضر بالغ بر 250 هزار نفر عضو این سازمان های مردم نهاد هستند.»

او درباره راهکارهای عبور از بحران های فرهنگی پیش روی جوانان گفت: «در رابطه با بحران های فرهنگی باید گفت که نیاز به کار عمیق و ریشه ای دارند که خود زمان بر است. اینگونه مسائل را نمی توان یک شبه و با یک آیین نامه حل کرد. در این راستا نهادهای فرهنگی مختلفی در کشور وجود دارد لذا تنها دولت متولی امور فرهنگسازی نیست و این مهم همکاری تک تک ارگان های حاضر در این صحنه را می طلبد. معضل امروزه پیش رو جوانان ما در حوزه فرهنگ، بحث اختلاف نظر و اعمال سلیقه های متفاوت در حوزه فرهنگ است. بنده مخالف این موضوع نیستم اما این چندسلیقگی جوانان جامعه را در انتخاب نظام فرهنگی پیش رو دچار سردرگمی می کند. لذا باید برای این مشکل از سوی همه ارگان های حاضر در صحنه تدبیری اندیشیده شود.»      

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز