سازمان هواشناسی کشور خبر داد؛

آخرین وضعیت جوی کشور

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۹۹۹۲۳
آخرین وضعیت جوی کشور
سازمان هواشناسی کشور از آخرین وضعیت جوی کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سازمان هواشناسی کشور  آخرین وضعیت جوی کشور را اعلام کرد. طبق این اعلام امروز دوشنبه (97/2/3) در نیمه غربی کشور شدت بارش ها را خواهیم داشت. در برخی ساعات نیز شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت. این بارش ها در مناطق مستعد به صورت تگرگ پیش بینی می شود. همچنین در مناطق مرکزی و شرقی وشمال شرقی وزش باد شدید، رگبار پراکنده، باران و وزش باد شدید پیش بینی شده است. شدت بارش ها امروز در استان های واقع در غرب، شمال غرب، نیمه غربی سواحل، البرز غربی و مرکزی، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود. در ارتفاعات البرز غربی و مرکزی در برخی از مناطق سردسیر شمال غرب نیز بارش ها به صورت برف خواهد بود. همچنین امروز وزش باد شدید را در استان های بوشهر، خوزستان، بخش هایی از فارس، غرب اصفهان و سمنان رخ خواهد داد که در برخی از مناطق جنوب و جنوب غرب نیز احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی همراه خواهد بود.

برای امروز کاهش نسبی دما را برای استان های و اقع در جنوب البرز و شمال شرق کشور داریم. از روز دوشنبه تا بعداز ظهر روز سه شنبه خلیج فارس به ویژه سواحل بوشهر و خوزستان نیز مواج خواهند بود.

برای روز سه شنبه (97/2/4) برای غالب مناطق کشور به جز بخش هایی از جنوب شرقی ادامه بارش ها را خواهیم داشت. از شدت بارش ها در مناطق شمال غرب کاسته خواهد شد. بیشترین بارش ها در شمال شرق و نیمه شرقی سواحل، مرکز، دامنه های البرز شرقی و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود. طی این مدت در ارتفاعات مرکزی البرز و زاگرس نیز بارش ها به صورت برف خواهد بود. در غالب مناطق کشور نیز وزش باد شدید را خواهیم داشت. دریای خزر نیز مواج پیش بینی شده است.

گستره بارش ها در روز سه شنبه به شمال شرق کشور محدود می شود. در غرب، مرکز، جنوب و شرق دریای خزر و شمال شرق و شرق کشور کاهش محسوس دما را خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز