۱۰ نامزد اصلی شهرداری تهران

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۹۹۹۵۵
۱۰ نامزد اصلی شهرداری تهران
بعد از استعفای محمدعلی نجفی شورای شهر به نقطه صفر انتخاب شهردار تهران برگشته است. نقطه ای که با کش و قوس های فراوان با انتخاب نجفی از گردنه سخت و پر پیچ و خم گذر کرد و شهرداری کار خود را شروع کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، اکنون دوباره لابی گری، تخریب و تبلیغ در بین اعضای شورای شهر و طرفداران گزینه های مختلف که مطرح می شوند شروع شده است. دیروز اعضای شورای شهر نام بیست و هشت نفر را نوشتند تا از بین آنها یک نفر در نهایت شهردار تهران شود.

از بین گزینه هایی که اعلام شده نام برخی قطعا بین هفت گزینه نهایی نخواهد بود اما برخی از اعضا برای اعلام وفاداری نام آنها را نوشته اند. گزینه هایی مانند عارف و مهرعلیزاده اعلام کرده اند که اصلا در شهرداری حضور نمی یابند و گزینه هایی مانند حجتی و مناف هاشمی هم از دولت چراغ سبز برای خروج دریافت نکرده اند.

اما بر اساس شنیده ها و شواهد  از بین این بیست و هشت گزینه اعضای شورا روی ۱۰ نفر در حال بحث و رایزنی هستند و جلساتی با این ۱۰ نفر و طرفداران شان در حال برگزاری است.

این ۱۰ نفر عبارتند از: محسن هاشمی، تندگویان، اوسط هاشمی، افشانی، حناچی، انصاری لاری، مکارم حسینی، گلزاده، بی طرف و ترک نژاد.

 ناگفته نماند از بین این ۱۰ نفر «بی طرف» هم دعوتها را رد کرده و محسن هاشمی هم به دلیل برخی مخالفت ها تصمیم به ماندن در شورا گرفته است اما برخی از اعضای شورای شهر و حتی کارمندان شهرداری همچنان در حال راضی کردن او و اعضای شورا برای نشاندن محسن هاشمی بر صندلی شهرداری تهران هستند.

جوانان اصلاح طلب هم با تشکیل کمپین های مختلف به دنبال شهردار شدن تندگویان و گلزاده هستند. اما برخی هم از علاقه دولت به حضور اوسط هاشمی به عنوان شهردار تهران نام می برند، او در استانداری سیستان و بلوچستان موفق عمل کرد و همین باعث شده از او به عنوان گزینه مناسب برای شهرداری تهران نام ببرند.

اعضا قرار است از بین این ۱۰ نفر به هفت نفر برسند. حال باید دید در نهایت اعضای شورای شهر از بین این ۱۰ گزینه  سکان اداره شهر تهران را به دست چه کسی می دهند.

البته اعضای شورای شهر برای موفقیت شهردار بعدی تهران باید در بین رایزنی های حزبی به نظر مردم، کارمندان شهرداری، جوانان، دولت و حاکمیت نیز توجه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز