امیر سرتیپ محمدحسن نامی مطرح کرد؛

فضای مجازی صحنه یک جنگ سنگین است

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۹:۵۰
کد خبر: ۶۹۹۹۸۹
فضای مجازی صحنه یک جنگ سنگین است
جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: دشمن درصدد ایجاد تنش در جامعه از طریق شبکه‌های اجتماعی است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، امیر سرتیپ محمدحسن نامی پیش از ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از جانبازان نیروی انتظامی شرق استان تهران طی سخنانی امنیت، اقتدار و سربلندی امروز کشور را مرهون جان‌فشانی  شهیدان و جانبازان دانست و گفت: جانبازان میراث ماندگار مقاومت، جبهه و جهاد هستند. 

وی ادامه داد: ما باید بدانیم امنیت و استقلال این مرز و بوم به چه قیمتی به‌دست آمده تا برای مقابله با توطئه‌های دشمن ایستادگی، شجاعت و ایثار جانبازان و ایثارگران را پاس داشته و تقویت کنیم.

جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این که جانبازان در دوران دفاع مقدس برای حفظ شرف و عزت میهن، از خودگذشتگی و جانفشانی‌های بسیاری از خود نشان دادند، تاکید کرد: جانبازان سرمایه‌ای گران‌بها برای نسل امروز و آینده کشورمان هستند و باید در راه تکریم و پاسداشت آنان هرچه در توان داریم به‌کار بگیریم.

نامی جانبازان را اسناد زنده دفاع مقدس و تاریخ پایمردی کشور دانست و گفت: راه شهدا و ایثارگران راه سیدالشهدا(ع) و حضرت عباس(ع) است.

وی با بیان این که درس فداکاری و از جان‌گذشتگی واقعه عاشورا  سبب ایثارگری های جنگ تحمیلی شد، گفت: لازم است این مفاهیم ارزشمند به نسل‌های نیز آینده یادآوری شود.

جانشین مرکز راهبردی ارتش با بیان این که طرح ایجاد داعش با تفکر انگلیسی و با پول عربستان، بحرین، امارات و قطر اجرایی شد تا اسلام را از بین ببرند، تاکید کرد: جنگ امروز ما جنگ در حوزه نرم‌افزاری است.

وی ادامه داد: فضای مجازی صحنه یک جنگ سنگینی است که توسط دشمن کنترل می‌شود و جوانان ما را در معرض تنش شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهد و باید با هوشیاری مسئولان و مردم کنترل شود.

 

نظر شما