دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی مطرح کرد ؛

هشدار کرباسچی به اعضای شورای شهر تهران / آبروی خود و اصلاح طلبان را نبرید

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۰۰۰۴۵
هشدار کرباسچی به اعضای شورای شهر تهران / آبروی خود و اصلاح طلبان را نبرید
کرباسچی گفت : شورای شهر با این نوع عملکرد یک سال شهرداری تهران را بین زمین و آسمان نگه داشته و عملا کار مثبتی در پایتخت اتفاق نیفتاده است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،  غلامحسین کرباسچی با بیان اینکه موضوعی که از برخوردها و صحبت‌ها در مورد انتخاب شهردار جدید می‌توان استنباط کرد، این است که شورای شهر با این نوع عملکرد یک سال شهرداری تهران را بین زمین و آسمان نگه داشته و عملا کار مثبتی در پایتخت اتفاق نیفتاده است گفت : فقط هشدار می‌دهم که شورای شهر با این عملکرد غیر از آنکه خود را به لحاظ کاری زیر سوال می‌برد، مجموعه اصلاح‌طلبان و افرادی که آنها را به مردم معرفی کرده‌اند، نیز زیر سوال می‌برد.

وی تاکید کرد : مگر شورای شهر چند سال قرار است کار کند؟ ٤ سال این شورا می‌تواند کار کند که یک سال از آن، در شک و تردید چه کسی را معرفی کنیم یا چه کسی را معرفی نکنیم سپری شده است.

کرباسچی گفت : متاسفانه مهم‌ترین دغدغه امروز اعضای شورای شهر آن است که چه کسی میثاق‌نامه را امضا کرده است. از میان ٢٨ کاندیدای معرفی شده، ٢٥ نفرشان آمادگی و توانایی اداره شهر تهران را ندارند. این نوع رفتار غیر از آن‌که آبروی شورای شهر تهران را می‌برد، آبروی اصلاح‌طلبان را هم برخواهد برد.

او با تاکید براینکه رقابت احزاب اتفاقی طبیعی است اما رقابت‌ها نباید مبتنی بر تعصب باشد گفت :  اینکه چمران به شورای شهر بیاید یا نه، چه تفاوتی خواهد داشت؟ این فرد ١٢ سال در شورای شهر بود، چه چیزی را متحول کرد؟اگر عضو شورا شود، مقابل ٢٠ نفر چه کاری می‌تواند انجام بدهد؟ این سبک برخورد در مجموعه‌ای که ادعای شنیدن سخن مخالف را دارد درست نیست. آیا نسبت به فردی که احیانا یک کلمه حرف مخالفی داشته باشد، وحشت دارند؟ این شأن اصلاح‌طلبان نیست که نخواهند یک نفر حرف مخالف بزند. این یک بهانه برای این است که فرضا افرادی با هاشمی مساله دارند و نمی‌خواهند ایشان به عنوان شهردار انتخاب شود.

 

منبع : بهشت آنلاین

 

نظر شما