گزارش روزانه برنا از گشت‌زنی در توییتر؛

روزنگاه ترندهای توییتری جهان و ایران / جهانیان از یک نویسنده می گویند و ایرانیان همچنان درگیر حکایت یک مومیایی

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۱:۲۴
کد خبر: ۷۰۲۴۵۵
روزنگاه ترندهای توییتری جهان و ایران / جهانیان از یک نویسنده می گویند و ایرانیان همچنان درگیر حکایت یک مومیایی
امروز 10 اردیبهشت مصادف با 30 آوریل ترندهای توییتری نشانگر این است که در 24 ساعت گذشته جهان درگیر اخبار نویسنده آمریکایی و ایرانیان بعد از گذشت چند روز همچنان به دنبال مومیایی مفقود شده!

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، ضرب المثل ایرانی «آسمان همه‌جا یک رنگ است.» گویا این روزها بر آسمان جهان معنایش صدق می کند اما ایرانیان تافته جدابافته این آسمان شده اند! سند این گفته را می توان درشبکه‌های مجازی شاهد بود. در حال حاضر کافی است توییتر خود را باز کنید تا متوجه شوید چه تفاوت‌هایی میان آنچه جهانیان به آن فکر می‌کنند با آنچه ما درگیر آن هستیم، وجود دارد و این نشانگر این است که رنگ زندگی در دنیا کجاست و ما کجا!

امروز 10 اردیبهشت ماه، ترنداهای جهان و ایران توییتری به #WHCD, #TristanThompson, #MichelleWolf, #Rivals3Stripecamp و #رضاشاه، #تغییرات_ملموس، #ظریف و #روزنامه اختصاص یافته است.

"میشل وولف" کمدین و نویسنده آمریکایی است که چندی پیش کتاب جدیدی تحت عنوان Fire and Fury آتش و خشم به پرده برداری از رازهای زندگی خصوصی دونالد ترامپ و همسرش ملانیا پرداخت و از زندگی این زوج مشهور در کاخ سفید نوشت.

تریستان تمپسون نیز بازیکن یک تیم بسکتبالی است.

همچنین لازم به ذکر است که محمدجواد حق شناس دیروز در جلسه علنی شورای شهر تهران راجع به نامشخص بودن مکان دفن مومیایی گله و انتقاد کرد.

یک کاربر توییتر در مورد ظریف نوشت:

«‌تخریب ظریف تخریب دیپلماتی است که پیچیدگی‌ها و واقعیت‌های سیاسی ایران و جهان را به خوبی می‌داند و قادر به پاسخگویی است.نه همچون جلیلی بیانیه‌خوان است و ضدغرب و نه همچون ساده‌لوحان شیفته غرب.تخریبش می‌کنند چون در گفت‌وگو و مذاکره قدرتمند است و ایران نباید با جهان گفت‌وگو کند. #ظریف»

محمد جواد حق شناس عضو شورا شهر تهران و کاربر توییتر در خصوص هشتگ روزنامه توییت کرد:

«⁩‌خبر تاسف اور ⁧ #بازداشت ⁩  ⁧ #محمدمهدى_رحمانیان ⁩ ⁧ #مدیر_مسئول ⁩ متعهد و ارزشمند ⁧ #روزنامه ⁩ ⁧ #شرق ⁩ توسط ⁧ #مقام_قضایى ⁩ در ⁧ #مشهد ⁩ ، شهر#امن و ⁧ #امام_رضا ⁩ را چه میتوان نام نهاد؟ #دادگاه_مطبوعات ⁩ در ⁧ #تهران ⁩ کجاى ماجرا قرار دارد!؟ ‌گویا بنا بر آن است تا ⁧ #سرمایه_هاى ⁩ بزرگ ⁧ #شهر ⁩ مان را با دست خود ⁧ #حصر ⁩ کنیم!؟»

و اما امروز 10 اردیبهشت مصادف با 30  آوریل سایه قلم یک نویسنده   بر سرجهان است و ایران به دنبال رضاشاهی که دیگر شاه نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز