کاندیدای شهرداری تهران:

تلخی عدم تعامل دولت و شهرداری در دوره قالیباف حس شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۴:۲۶
کد خبر: ۷۰۲۹۸۲
تلخی عدم تعامل دولت و شهرداری در دوره قالیباف حس شد
پیروز حناچی معاون فنی شهرداری تهران، با اشاره به حضورش در لیست 7 نفره کاندیدای شهرداری تهران، گفت: آمادگی حضور برای طرح نظرات علمی و اجرایی خود در شورای شهر را دارم و اگر این اشراف و تجربه اجرایی را در خودم نمی‌دیدم، همان زمان که رای‌گیری اولیه صورت گرفت، انصراف می‌دادم. اما قطعا اعضای شورا نیز با توجه به سوابق و تجربه و عملکردی که در منصب‌های گذشته داشته‌ام، به این موضوع توجه کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  به نقل از رویداد ۲۴، پیروز حناچی، کاندیدای شهرداری تهران گفت: «اینکه شهردار بتواند نظر شورا را تامین و رضایت شهروندان را با اداره تخصصی شهر ایجاد کند، یک فرصت است. یک فرصتی که همیشه به وجود نمی‎آید. ما این تلخی را در دوره قبلی کاملا حس کردیم.»

او افزود: «برنامه‌ای که به شورا می‌دهم براساس تجربیاتم، اسناد مصوب تهران، اسناد بالادستی، مصوبه هئیت‌ وزیران و شورای عالی شهرسازی و ... مبتنی خواهد بود. شهردار باید بتواند مشکلات اساسی شهر تهران را مرتفع کند، کیفیت زندگی را بالا ببرد و رضایت شهروندان و شورای‌ شهر را نیز تامین کند. به هرحال من برنامه و پیشنهادهایم را به شورا تحویل خواهم داد و امیدوارم مورد قبول و توجه اعضای شورا قرار بگیرد.»

او ادامه داد: «شخصا از کسانی هستم که مدیریت را از دوران جوانی و از سن 29 سالگی شروع کردم. اگر آن سعه صدر در مورد مدیریت جوانان وجود نداشت، شاید امروز مدیری نبودم که بخواهم برای شهر معرفی شوم. نگاه من هم به زنان و جوانان بر همین اساس است که بتوانیم به بهترین نحو ممکن از آن‌ها استفاده کنیم. »

حناچی خاطرنشام کرد: «دو مشکل بزرگی که شهرداری با آن روبه‌رو است، ابتدا «انباشت نیروی‌ انسانی» و دوم بحث «بحران‌مالی» است. این دو موضوع کاملا با یکدیگر در ارتباط هستند.»

او در پایان گفت: «به دلیل جثه بزرگی که دارم معمولا نگاهم از بالا به پایین است.(خنده) بالاخره فردی با قد نزدیک به یک‌متر و 90 سانت مجبور است که نگاهی از بالا به پایین داشته باشد. اما واقعیت این است که می‌توان از افرادی که با من کار کرده‌اند سوال کرد که آیا واقعا همچین موضوعی وجود دارد یا نه؟ من اعتقاد به مدیریت منابع انسانی دارم.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز