سازمان هواشناسی کشور خبر داد؛

خیزش گرد و خاک در جنوب کشور/ تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۹:۲۴
کد خبر: ۷۰۴۷۲۲
خیزش گرد و خاک در جنوب کشور/ تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور
سازمان هواشناسی کشور از آخرین وضعیت جوی کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سازمان هواشناسی کشور  آخرین وضعیت جوی کشور را اعلام کرد. بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، برای روز سه شنبه مورخ 97/2/18 بارش ها شدت بیشتری به خود گرفته و گسترش بارش ها را در نیه غربی، دانه های البرز، به تدریج بخش هایی از مرکز و شرق کشور را در بر میگیرد. حتی احتمال بارش تگرگ نیز در این مناطق پیش بینی می شود. برای روز  سه شنبه در آذربایجان غربی، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، نیمه غربی کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام شدت بارش ها پیش بینی می شود.

از بعد از ظهر روز سه شنبه  در استان های اردبیل، گیلان و مناطق شمال غربی کشور وزش باد شدید را خواهیم داشت. 

در بعضی مناطق شرقی کشور پدیده گرد و خاک پیش بینی می شود. برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان خوزستان وزش بادهای شدید می تواند منجر به خیزش گرد و خاک د آن منطقه شود.

برای روز چهارشنبه مورخ 97/2/19  تمرکز عمده سامانه های بارشی بر نیمه غربی کشور است. علاوه بر آن برای مناطق شرق و شمال شرق کشور رگبار های پراکنده، رعد و برق و وزش بادهای شدید  پیش بینی می شود.

برای روز چهارشنبه برای نیمه شرقی کرمانشاه، ایلام، نیمه شرقی خوزستان و همدان و مرکزی، لرستان،چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و نیمه شمالی بوشهر، البرز، قزوین، و تهران بارش ها شدت خواهد گرفت. این سامانه بارشی تا ابتدای هفته آینده در کشور فعال خواهد بود.

برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه غرب خلیج فارس به سبب رگبار و رعد وبرق مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز