رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در گفت و گو با برنا مطرح کرد ؛

دو کاندید برتر تصدی شهرداری تهران قسم خورده اند به منافع مردم فکر کنند/ پیگیری مفاسد اقتصادی در دستور بررسی قرار دارد

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۲:۵۶
کد خبر: ۷۰۴۸۸۹
دو کاندید برتر تصدی شهرداری تهران قسم خورده اند به منافع مردم فکر کنند/ پیگیری مفاسد اقتصادی در دستور بررسی قرار دارد
عضو شورای شهر تهران در خصوص نامزدهای نهایی تصدی شهرداری نظر داد.

محمد جواد حق شناس - رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهروشهروند خبرگزاری برنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به سابقه حسینی مکارم و اینکه نام وی در اسناد منتشر شده املاک شهرداری بوده، آیا ایشان گزینه مناسبی برای تصدی شهردار تهران به نظر می رسد یا خیر، گفت: قرار است که از میان این دو نامزد نهایی با بررسی کارنامه هایشان در روز یکشنبه به یک نفر رأی داده شود.

او در ادامه افزود: «باید یادمان بماند و باشد دوستانیکه (اعضای شورای شهر تهران) امروز این دو نفر را انتخاب کردند، نمایندگان انتخاب شده توسط مردم هستند. این دوستان قسم خورده اند که بر عهدشان به قانون و منافع مردم پایبند و پایدار بمانند.»

حق شناس یادآور شد: برای احقای حقوق مردم باید بر اساس اسناد و مستندات سخن گفت: «جدیت، تلاش و تقابل شورای شهر پنجم مبارزه و پیگیری در خصوص مفاسد اقتصادی است و مقابله با آن ها را در دستور بررسی و مطالعه قرار داده است.»

عضو شورای شهر تهران با بیان این مطلب که توجه به مباحثی که در این حوزه مطرح می شود نیازمند روشن شدن دقیق موضوعات است، تصریح کرد: «بی شک اگر بخواهیم در این مورد شعار دهیم باید تقابل این شورا با فساد، توجه به شفافیت مالی و توجه آن به شهرداری که ضد فساد بود را مورد تقدیر قرار داد و  از آن نگذشت. باید زمان و فرصت داد و در این خصوص زود قضاوت نکرد.»

حق شناس در ادامه افزود: «با توجه به پیوندی که بین اعضا و مردم برقرار شده است، این اطمینان را می دهم که مسیری که تا به امروز شورای شهر پیموده و عقل جمعی آن بشدت قابل دفاع است. صرف نظر از اینکه در برخی موارد بهتر از آن هم می توانست عمل کند، در هشت ماهه گذشته نشان داده که در رأی و پایبندی به منافع و حقوق مردم به هیچ وجه کوتاه نمی آید.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز