برگزاری نشست هم‌اندیشی برای تدوین راهکارهای رسانه‌ای پیشگیری از تصادفات

۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۶:۲۷
کد خبر: ۷۰۵۶۷۷
برگزاری نشست هم‌اندیشی برای تدوین راهکارهای رسانه‌ای پیشگیری از تصادفات
نشست هم‌اندیشی تدوین راهکارهای رسانه‌ای پیشگیری از تصادفات با حضور سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در این جلسه افسران ارشد پلیس راهور تهران بزرگ از جمله سرهنگ موسوی‌پور، معاون هماهنگ کننده، سرهنگ خادم، معاون آموزش، سرهنگ دوم جبارزاده، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک، رؤسای ادارات تصادفات و آموزش این پلیس و همچنین جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

جهانی در این نشست اظهار داشت: کار آموزشی و فرهنگی بسیار سخت و دیربازده است و نباید انتظار داشته باشیم سریعاً نتیجه تلاش‌های خود را ببینیم؛ زیرا تغییر عادت‌ها کار آسانی نیست. جای تشکر دارد که پلیس راهور تهران، معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک را تشکیل داده است.

موسوی‌پور نیز در ادامه این نشست بیان کرد: یکی از کارهای انجام شده در سال جاری تفکیک آموزش برون‌سازمانی و درون‌سازمانی بود که در این راستا معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک تشکیل شد. یکی از محورهای کاری پلیس راهور تهران در سال جاری برنامه‌ریزی و اقدام برای کاهش تصادفات است. در سال 1396 به‌علت افزایش تصادفات کارگروهی تشکیل و قرار شد در سال 1397 برای کاهش تصادفات برنامه‌ریزی کنیم.

در این نشست همچنین راهکارهای مختلفی از سوی افسران پلیس راهور تهران برای کاهش تصادفات مطرح شد از جمله آسیب‌شناسی نقاط حادثه‌خیز و رفتار رانندگان، اصلاح رفتار رانندگان تاکسی و سرویس مدارس، همکاری با ادارات آموزش و پرورش مناطق و حضور افسران در مدارس برای ارائه آموزش‌های لازم، پخش کلیپ‌های آموزشی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، ساخت کلیپ‌هایی که مبتنی بر آیات و احادیث باشد، احیای تیزرهای سیا ساکتی، به تصویر کشیدن تبعات بعد از تصادفات و... .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز