گزارش روزانه برنا از گشت‌زنی در توییتر؛

روزنگاه ترندهای توییتری جهان و ایران / جهان پیگیر فیلم های تازه هالیوود و ایرانیان درگیر تحریم های جدید

۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۹:۵۸
کد خبر: ۷۰۵۸۶۰
روزنگاه ترندهای توییتری جهان و ایران / جهان پیگیر فیلم های تازه هالیوود و ایرانیان درگیر تحریم های جدید
امروز 21 اردیبهشت مصادف با 11 می ترندهای توییتری نشانگر این است که در 24 ساعت گذشته جهان متوجه سینما هالیوودی هستند و ایرانیان درگیر تحریم‌های جدید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، ضرب المثل ایرانی «آسمان همه‌جا یک رنگ است.» گویا این روزها بر آسمان جهان معنایش صدق می کند اما ایرانیان تافته جدابافته این آسمان شده اند! سند این گفته را می توان درشبکه‌های مجازی شاهد بود. در حال حاضر کافی است توییتر خود را باز کنید تا متوجه شوید چه تفاوت‌هایی میان آنچه جهانیان به آن فکر می‌کنند با آنچه ما درگیر آن هستیم، وجود دارد و این نشانگر این است که رنگ زندگی در دنیا کجاست و ما کجا!

امروز 21 اردیبهشت ماه، ترندهای برتر جهان و ایران به هشتگ‌هایSavageXFentySoloAStarWarsStoryDubNation, GreysAnatomy و #پرچم_ایران، #ایران، #برجام و #تلگرام اختصاص یافته است.

 

Solo A Star Wars Story داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) است که روز گذشته به روی پرده‌های سینما رفت.

جرج لوکاس خالق جنگ ستارگان فیلم تحت نظارت والت دیزنی  را به یک مجموعه سالانه، پیشگام و پرفروش‌ تبدیل کرده است؛ اما ظاهرا لوکاس هنوز ایده‌های زیادی برای مجموعه دارد. در این مجموعه جرج لوکاس امیلیا کلارک نیز حضور دارد.

DubNation  یا تیم ملی بسکتبال مردان آمریکا، نام تیم ملی رسمی بزرگسالان آمریکا است که این کشور را در مسابقات جهانی و بین‌المللی بسکتبال نمایندگی می‌کند و موفق ترین تیم ملی بسکتبال در عرصه بین المللی است.

همچنین Greys Anatomy یک  مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام پزشکی  است که از ۲۷ مارس ۲۰۰۵ توسط شبکه ABC آمریکا پخش می‌شود. داستان اصلی این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی چند دانشجوی پزشکی است که برای ادامه تحصیل و کسب تخصص جراحی به بیمارستان گریس شهر سیاتل وارد می‌شوند. این سریال در سال ۲۰۰۶ برنده جایزهگلدن گلوب برای بهترین سریال درام شد. 

یک کاربر توییتر در مورد هشتگ #پرچم_ایران نوشت:

«پیشنهاد می‌کنم با توجه به خروج آمریکا از برجام و شرایط منطقه و دشمنی اسراییل و عربستان، جهت وحدت ملی همه از نماد در کنار نام خود استفاده کنیم چون سمبل کشوره و نه یک حزب.نگذاریم مانند88 پرچم توسط اقلیتی مصادره شود.پرچم هویت جمعی ما فارغ از اعتقادات و تمایلات سیاسی است.»

همچنین فاطمه سعیدی توییت کرد:

«آتش زدن و پرچم توسط عده‌ای از را عملی در راستای تامین منافع ملی نمی‌دانم. یک کشور نماد یک ملت است و وظیفه ماست به همه ملت‌ها احترام بگذاریم. »

کاربر دیگری در توییتر خود نوشتک

«در حالی که ما مشغول و و هستیم؛ گوگل دیشب از هوش مصنوعی رونمایی کرد که زنگ زد به یه رستوران و وقت رزرو کرد و رستوراندار حتی نفهمید داره با یه ربات صحبت میکنه.»

همچنین کاربر دیگری توییت کرده بود:

«تردیدی نیست که سیاست ، و و مزدورانشان نه تغییر رفتار جمهوری اسلامی و نه حتی براندازی آن است. اینان در پی نابودی، فروپاشی و تجزیه هستند. »

 

و اما امروز 21 اردیبهشت مصادف با 11 می سایه سینما بر سرجهان و سایه تحریم‌های جدید بر سر ایرانیان.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز